Hamileyken göğüs uçlarına krem sürmek faydalı mı, zararlı mı?

karnimda yirtilma olmasin diye özel bakim yagsi aldim, üzerinde karniniza, gögüslerinize ve bacaklariniza sürün diye yaziyo, bir aydir kullaniyorum. gecenlerde hamilelik ve dogum üzerinde kitap okumaya basladim, ordada gögüs uclariniza krem ve yag sürmeyin sonra yumusak olur ve emzirmede sorun yasarsiniz agri cekersiniz diyo. yagi hemenmi birakim yoksa dogumdan belirli bir süre öncemi suanda 4aylik hamileyim ve yagi birakirsam gögsümde yirtilma olurmu ilk hamileligim bilgilendiren olursa cok sevinirim.
netde arastirmak istedim kimisi sütyensiz dolasin diyo kimisi ne yaparsan yap genede yara olucak diyo kimisi alakasi yok Dogru emzirince hic bisey olmaz diyo, ne yapicagimi anlamadim.
Hamileyken göğüs uçlarına krem sürmek faydalı mı, zararlı mı?
Cevapla