Yaşama sevincimi duygularımı umudumu kaybettim napcam :( ?

Geçmiş hayatım sorunlarım hep beni böyle yaptı. Eşimle evlendiğimizden ve beridir tam bir aile olamadık bizden hep uzak yaşıyor bu da beni içime kapanmama sebep oldu konuşma yemek yeme isteğim yok benim yüzümden 1,5 yaşındaki oğlumuz hala anne bile diyemiyor :((
Yaşama sevincimi duygularımı umudumu kaybettim napcam :( ?
Cevapla