
Bebeğimi kanepede yatirmistim mutfaktaydım bir anda bir ses geldi yere düşmüş kaşı patlamış çok ağladı acile götürdük röntgen vs cekildi krem verildi sürüyorum ama geceleri hâlâ çok âğlıyor ve çok donmeye basladi ne yapabilirim

hıcbısey yapamazsın.
sadece onun guvenlıgını saglayacaksın o kadar
yara kapanır.
yatagından egılıp dusmeyecegıne emın olmalısın
ogle uykusu ıcın illa garantılı olsun ıstıyorsan yer yatagı yapabılırsın.
2 yorganı katla ıkıye. yatır oh mıs sıcacık yatsın uyusun.
çok sıcağı sevmiyor
e tamam ustunu ınce ort
1 kat yorgana yatır
kanepeden yuvarlanır tabıı.
çok hareketlenmeye başladı eskiden hep dururdu şimdi hareketli ya
: )))))))) buyuyor cunku
Ya kıyamam ya. ama sen neden bebeği kanepede bırakıp gittin ki be ablası ya
ya valla hemen gelecektim bir baktım ses geldi ;/
Sadece cildinde varsa hasar bebektir zaten buyudukce yüzü şekli oturdukça geçer ayrıca çok geçmiş olsun Maşallah çok tatlıymış☺
hay allah ya tüh
cok gecmis olsun kiyamam
şu cocuklar hic bir zaman hastalanmasın insallah
Cevap
11Cevap
Ya ben yerim bunuuu miniğim 🤗 birkaç gün bekle geçer annesi üzülme 💙
Oyy ben bunu yerim öyle olması normal onların canları çok hassas 3 4 güne iyilesirr
Çok geçmiş olsun. Destekli yatır çocuğu aman diyim.
Çok geçmiş olsun Aile hekiminde Çocuk doktorum kim varsa Sabit gittiğin ona götür ya da Direk Sen özele Götür Bir Baksınlar Canım Bebek Acı çekiyor Hiç bekleme bence :(
Kıyamam ya geçmiş olsun öncelikle dikiş atılmadı sanırım
Ooo geleceğin jokerii... Birsey oplmazz. Ksa sürede iylesır
Abla bundan sonra daha dikkatli ol bir zahmet. 😊😊
Korku normal dikkatli olun lütfen cocuk kanepede bırakılırmı cocuk bakıyorsun
Yaa turuncu buu, yerim maşallah :D Çok geçmiş olsun, bence doktora gidin tekrar
hayır sarışın 😊
Geçmiş olsun. Maşallah ne kadar da tatlıymış <3
Geçmiş olsun çok tatlıymış maşallah
bişe olmaz benimde patladı küçükken iz kaldı
maşallah çok tatlı. geçmiş olsun
yapacak şey yok geçmiş olsun evi ona göre tasarla
Geçmiş olsun. neden dikiş atmadılar ki.
dikiş atılmadımı iz kalır estetik seviş atılmalı
öyle acıkmı bıraktılar dıkıs vs yok mu
Canım ya kıyamam zamanla geçer o zaman
Oyy gecmis olsn
Kantaron yağı sür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar