Sizce ülkemizde bir çocuk için annesiz olmak mı, yoksa babasız olmak mı daha zordur?

Sizce ülkemizde bir çocuk için annesiz olmak mı, yoksa babasız olmak mı daha zordur?
Geçim derdi, boşanan anne ve babalar... ve daha bir çok sorunlarımızla cebelleşirken çocukları hep unutuyoruz. Peki ya annesiz, babasız büyüyen çocuklar? Hangisi daha zor? Annesiz büyümek mi, babasız büyümek mi? :/
Sizce ülkemizde bir çocuk için annesiz olmak mı, yoksa babasız olmak mı daha zordur?
Cevapla