Bazı yerlerde bebek doğar doğmaz kaşlarına ve gözlerine sürme çekiyorlar.. Ben hiç yapmadım ama siz yaptınız mı? Sizce doğru bir davranış mı bu? Fıstık ya😍
Yeni doğmuş bebeğe 'kaşları kalem gibi, gözleri sürmeli, sürmeli' olsun diye sürme çeker misiniz?
Bir bildikleri vardır diyip geçemeyeceğim. Sürmenin sünnet olduğu, gözü kuvvetlendirip kirpiklerin çoğalıp uzamasını sağlarmış. Bilimsel yönünü bilmiyorum. :/
Bizde de sürülür ama sürülen bütün bebeklerin gözü maşallah hem iri hem çok güzel bir zararını gören olmadı antibiyotik görevi görüyor ve yanılmıyorsam sünnettir de
En İyi Cevaplar