Annesi veya babası olmayan çocuklar, onların yokluğunu hangi zamanlarda daha yoğun hisseder🙁?

Bu konu oldukça hassas biliyorum🙁.. Ve biliyorum ki hiçkimse hiçbir şekilde, dolduramaz onların yerini çünkü hep bir tarafimız buruk kalır🙁..
Annesi veya babası olmayan çocuklar, onların yokluğunu hangi zamanlarda daha yoğun hisseder🙁?
Peki en çok hangi zamanda onların yokluğunu hissediyorsunuz?
Annesi veya babası olmayan çocuklar, onların yokluğunu hangi zamanlarda daha yoğun hisseder🙁?
Cevapla