Gebelik testinde 2 3 damla damlatin diyor ama ben 4 damla idrar damlattim sizce sonucun hatalı mı çıkar?

Arkadaşlar sabah gebelitesti aldım 2 3 damla yazıyor ben ne olur jenolmaz diye 4 damla damlattim ve negatif çıktı 3 daà damlatsaydim sonuç değişir miydi yoksa fark etmez mi?
Gebelik testinde 2 3 damla damlatin diyor ama ben 4 damla idrar damlattim sizce sonucun hatalı mı çıkar?
Cevapla