merhaba cocuk gelisimci olark soyluyorum erken olmasi herseyden iyi 40 cikana kadar veya ciktiktan sonrada olur ama gec kalmayalim yani bebek acisini bilmedigi anlarda sezaryan dogum onlari hastanelr belirler cocuga sanci inne verildiginden aci duymaya erken baslar o yuzden hastaneye hemsirelerine danisin
Ben 14 yasında sğnnet olana bile denk geldim 😅 Ama bana göre sağlığı açısından bir erkek çocuğun cokda geciktirmemek lazım. Tıbbı acıdan en geç 2 yaş olmalı daha fazlası erkek çoçuğunda , idrarda kireçlenme ve iltihaptan dolayı zorluk yaşanıyor Erkek çocuğuna sahip ailelerin 2 yasını cokda geciktirmemelerini tavsiye ederim
O gencin küçük yaşta olmamasından ve çeşitli hurafeler ile korkutulmasından kaynaklı olduğunu biliyorum 😅 Anestezi altında hastenede oldu zaten , bu nedenle çok küçük yaşta olmaları daha iyi 👍🏻
Ama çok kötü ya tüm sınıf gelmiş başkan sünnet oluyor diye bir deste parayi aldim babamdan düğüne gelmedim. Tüm sınıfı play-station salonuna götürmüstüm.😅Tabi ben geldiğimde düğün neredeyse bitmişti babam baya bir sövmüştü😅😅😅
Erkenden yapılsın o acıyı sonradan haşayıp pskolojisi bozulmasın diye düşünüp küçükkeb yaptıran bir abim var bu konularda çok araştırmıştı.. bebekken aünnet ettirdi oğlunu
Doktora danışılmalı bu konuda çok küçük bebekleri sünnet ettiritolar bu doğru değil çocukların bağışıklıkları kazanıldıktan sonra güçlendikten sonra olmalı
Bu nasıl bir görüş boyle😂😂😂amma güldüm hee. Sen nereden anlayacaksın sünnetsizliğin ne kadar kötü bir durum oldugunu😁erkek olsaydın sünnetsiz durmazk istemezdin😉 @Evetyemekyiyorum
@yc3838 olması gereken o çünkü bebek yeni doğduğunda çok fazla kıpırdamaz o yüzden ağlasa bile sütle susturabilirsin ama büyüyen çocuğun bacakları yerinde durmaz bu da ona acı verir
Yahudiler le ne alakası var Allah aşkına saçma sapan şeyler uydurmayin kardeşimin doktoru ilk hafta ya da doğduğu günün ertesi günü yapılmasının daha iyi olacağini söyledi abuk sabuk şeyler söylemeyin sağlık sonuçta bu Yahudilerle ne alakası var?
Bu Türk ergenleri ve tripleri beni öldürecek. Zaten yapan yahudi oluyor demedim. Bebekken yapma olayı onlarda başladı ve hala o şekilde devam ediyor. Bizim kültürümüze yeni gelen birşey
1. Ergen değilim 2. Bende yapan Yahudi oluyor demedim farkındaysan oku istersen 3. Kültürümüze yeni geldi diyosunda 17 yil önce oldu benim dediğim olay çokta yeni sayılmaz :)
"Yahudiler ile ne alakası var Allah aşkına saçma sapan şeyler uydurmayın" bu ergence bir konuşma tarzıdır. 2. Madde düşüncelerin arasında yoksa bile bile yazdığın yorum, tepkine ters. İslam ortalama 1500 yıldır var olan bir Din keza Türk tarihi ve kültürü de öyle. 17 yıllık bir süre uzun bir süre sayılmaz.
@Tranko-Buskas Kendini tam olarak ifade edemiyorsun birader. @eylulq7 seni anlayamamkta haklı biraz. Yahudi bölümünü giriş bölümüne değil , bitiş bölümünde örneklemeyle bitirseydin daha iyi olurdu.
@Ezberbozduran sonuç gene aynı olurdu eminim. İfade edip edilemeyecek bir şey yok anlayamayanın kendi sorunudur. Yahudilerin, çocuklarını daha bebekken sünnet etmeye başlamalarını söylemiş oldum teknik olarak. Bunu bilmeyip ne alakası var diye atar yapması da benim sorunum değil. Anladın mı birader?
En İyi Cevaplar