Bana öyle bir müjde verirse ben havalara uçarım. Çok merak ediyorum olursa bana nasıl bir müjde verecek. Bu benim en büyük hayalim. Bana ait minik eller. :) Düşünürken bile çok heyecan verici oluyor. Evet evet kesinlikle bir bebek istiyorum. :)
İnsanların hayatında en önemli dönümlerden biri anne baba olmak. Dolayısıyla bunu özel bir durum haline getirmek elbette beklenen bir şey. Kişisel olarak ben bunu yaşamadıysam da yaşayanlara büyük sempati duyuyorum 😍
Olayi "yeni gelinlerin telasi" gibi bir sunuma bir seremoniye donusturmeye gerek yok bana gore. Boyle dusundugumden olsa gerek ki arabada giderken soylemistim 😀
Eșim ile sevgili iken pembe bebek onlugu almistik. Onunla veririm. Bir kalpli kutunun icine koyarim uzerine de kalbimiz geliyor yazarim. Tabiki o ani video ya da alacagim😂 (akrabar, anne babalarimizada cinsiyeti ogrendikten sonra derdim)
Bebeğimin haberini doktorun yanında öğreniriz. Sürpriz yaparım orada. Muhtemelen yere düşüp bayılırdı. Veya hastaneyi inletirdi.😂😂 öyle hayal ediyorum jsjsj
Ay hep bunun hayalini kurdum ben. Evlilik yildonumune gelir Inşallah diye bir akşam yemeğinde calisanlarin yardımıyla en güzel hediye olur bence bir ultrason görüntüsü :))
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Başta rahmimde sorun varmış sanırım hiç cocugumuz olmayacak derim üzülür falan büyük ihtimal önemli degil sen yanımda ol falan der ben de şaka yaptım şapşik hamileyim derim😂
En İyi Cevaplar