Kızımı hiç sevmiyorum, onunla bütün ilişkimi nasıl keserim?

14 yaşında 8. sınıf öğrencisiyken zorla kaçırıldim. kitaplarim bile elimdeydi. görünce muhatap olmamak için yüzüne bile bakmadığım komşunun 16 yaşındaki pi*i tarafından.
Mutluydum, derslerim iyiydi. hayatim karartildi. Ailem evlendirdi onunla.16 yaşındayken anne oldum.
Ne o adamı, ne evliliği ne de kızımı benimsedim. o adama dair hiçbir şeyi sevmiyorum.
Bebekken ölse de rahat uyusam derdim. sanki bütün hayatımı o çalmış gibi geliyor.
Boyunu posunu, mavi gözlerini benden aldı. Onu bile hazmedemiyorum. Ben tadını çıkaramadım, bu salınıyor ortamlarda diye. ben onun yaşındayken bogusuyordum. O işe geziyor, tozuyor.
Yaratık babası beni kaçırmasaydı rüyasında bile göremeyeceği tipe sahip olmayacaktı.
Onun o sefil babası kaçırmadan asla güzel bir kıza sahip olamazdı.
O da beni sevmiyor biliyorum. Onu kıskanıyormuşum. 20 yaşında evlenip defolup gitse. ona tahammül edemiyorum. Babasında değil ben de kalıyor. Artık git babanla kal mı diyeyim. Hayatımdan çıksın istiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Eğer o giderse herşeyi unuturum gibi geliyor. adamdan boşandım, o da gitse..
Kızımı hiç sevmiyorum, onunla bütün ilişkimi nasıl keserim?
Cevapla