Beni mi daha çok seviyorsun onu mu sorunu nasıl çözülür?

Ikizler ikiside erkek... birisi sabah gözlerini açıyor koşuyor yanıma sabahın körü ama alışmış uyanıyor o saatte geliyor annecim annecim diye uyandırıyor bende yarı uykulu alıyorum kucağıma bazen ses vermeyim gitsin diyorum ağlıyor bu sefer... sabah diğeri uyanıyor oda erken kalıyor geliyor bizi öyle görüyor başlıyor ağlamaya çocuk lafta anlamıyor... diğerine oğlum gelme diye laf anlayabiliyorum nede ona kendisi geldi diye laf anlayabiliyorum neyapcam ben bu coccuklarla böyle..
Beni mi daha çok seviyorsun onu mu sorunu nasıl çözülür?
Cevapla