Doğumla ilgili iki farklı görüş mevcut. Kimisi doğumun kadınları yıprattığını, kimileri ise doğumun kadın bedenini yenilediğini savunuyor. Sizce hangisi doğru?
Doğum yıpratır
Doğum yeniler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Doğum yapmak kadını yıpratır mı yoksa vücudunu yeniler mi?
Kilo alıyorsun, çatlaklar oluşuyor, bilmem vajina genişliyor. Psikolojin bozuluyor zaten lohusalık döneminde kadınlar kendilerini beğenmiyor. Annelerin eli öpülmeli, ben bu kadar cesaretli değilim mesela
Yıpratır tabikide ama gogusleri sarkik olan bir kiz arkadasimin dogumdan 3 sene sonra gogusleri diklesmisti gerci egzersizde yaptigini soyledi ama hangisinden dolayi bilemedim
Kadından kadına değişir diye düşünüyorum 2 doğum yaptım ama yıpranmadım aksine herkes dahada güzelleştiğimi söyler birazda insanın kendi piskolojisine bağlı 🙄 bazıları aman ben doğum yaptım die salıo kendini ve o zaman yıpranıo işte salmamak lazım 🙄
En İyi Cevaplar