dogum yapali 7 gun oldu, isinirsin diyolar isinamadim yabanci gibi geliyor bana. surekli agliyor zor susturuyorum ve cirkin geliyor bana. ne bana ne esime benziyor. istemiyorum onu, aglayip duruyorum onun yuzunden neden herkes bebegiyle mutlu ama ben mutlu olamiyorum ki?
Cevabın nedir?
Cevapla
Benim ablamda doğum yaptığı ilk gün çok sancılar çekti, bebeği istemedi. İlk günde bebekler çirkin olur zaten. Bizim bebek gün geçtikce guzellesmeye, tatlılaşmaya başladı. Birkaç ay sonra agulamaya başlayınca çok güzel sohbet ediliyor 😂
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Lahusalık dönemi bu herkes farklı şey der travma oluşyor sende mesela bir rivayete gôre yeni doğum yapmış anney üç harfliler musallat olurmuş bur rivayete göre psikoljin bozuldu o kdr kilo aldin ve veremiyosun falan
08 Yorumla
Soran+1 yılkarnimda daha inmedi evet
Soran+1 yılayri odalarda kaliyoruz neyseki biz
Soran+1 yıldedim bile :/
Soran+1 yılistemiyorum cunku kimseyi yanimda
+1 yılKalpsiz , gaddar kadın, insan bebeğini sevmez mi? 😢Yapma. Emzirmeye çalış, huzursuz olduğunda kucağına al. Huzuru sende bulacaktır ve sende ona ısınacaksın.
01 Yorumla
Soran+1 yılbunun kalpsizlikle alakasi yok bende isterdim bebegimi cok sevmek onunla mutlu olmak ama olmadi neden bilmiyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılBunu önceden düşünmeliydin. Dünyaya bir çocul getirmek büyük bir sorumluluk ister. Sen daha ilk günden nasıl böyle düşünebilirsin.
11 Yorumla
Soran+1 yılsevmedim
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
22
Cevap
22Cevap
Lohusalıkta böyle oluyor bende Doğum yaptım eve geldim hiç susmuyordu gece gündüz sanki emanet gibi geliyordu biri alıp gidecek hissine kapılıyordum alsın biri istiyordum ama zaman geçtikten sonra o sana alışıyor sen ona alışıyorsun. şu an içime sokasım geliyor sevmelere doyamıyorum iyi ki doğmuş evimizin neşesi. Emin’im sende zamanla alışacaksın seveceksin
00 Yorumla
+1 yılDogum sonrasi depresyon yani post natal depresyon yaaiyorsunuz acilen bir uzmana danışın. Hatta size Elif Şafakin yazmis oldugu Siyah süt adli kitabi tavsiye ederim okuyun kendinizi yalnız hissetmezsiniz bu konuda. Allah yardimciniz olsun
10 YorumlaArkadaşımın ablası da aynı böyle olmuştu gebelikten sonra depresyona girdi bir iki haftaya kendine gelir bebeğini seversin sende boşuna üzülme. Çok şanslı olduğunu da unutma. Allah analı babalı büyütsün.
00 YorumlaAnne olmaya hazır degilsin ya da annelik sana yakismiyor. Çocuk çirkin olmaz o bir lütuftur iste burada aklın yok gibi. Hak edene verilse çocuk ne güzel dünya olurdu.
10 Yorumla
+1 yılBu normal ve psikolojik. Cocuk yeni dogunca cok cirkin olur çünkü tipi henüz oturmamistir. 6-7 aylik olunca cok guzel olacak
03 Yorumla
Soran+1 yılbilemiyorum
- +1 yıl
Bende kizima ilk aylar ayni hissediyordum. Su an 2 yasinda ve ona tapiiyorum gibi seviyorum. Tipi otursun ve sana tepki vermeye baslasin cok baska olacak. Benimki ilk 4 ay gulmemisti bile yani 😂
Soran+1 yılbenimkide 8 gundur guldugu yok. her dakika agliyo agladikca daha da cirkinlesiyo
+1 yılNormal dogum yaptiysan bebek daha sisdir hem bebek dogar dogmaz kimseye benzemez ki sonradan olur alisirsin isinirsin insAllah
00 YorumlaTanidigimda da oldu hep kayinvalidesine birakti bakmasi icin hormonlarla ilgi ilk defa sonucta alisicaksin yeni daha ilerde hic birakmazsin artik
00 Yorumla
+1 yılHormonlardan dolayı istemeden boyle seyler yaşayabiliyor hamilelik ve hamilelikten sonra depresyon oldugu için normal
00 YorumlaLohusa kadınların çoğunda böyle şeyler olabiliyor. İleride çok seveceksin ve bu günleri hatırlayıp kendine şaşacaksın. 😄😘
00 YorumlaUmarım bu soru trol değildir.
Bebeğine neden ısınamıyorsun? Bildiğin bir sebebi var mı?019 Yorumla
Soran+1 yılcidden trol olsa keske hic hamile kalmasaydim dogurmasaydim. sevmedim cok cirkin ikide bir agliyor susturamiyorum 2 saatte bir emzirmem gerekiyor bide dogru durust uyuyamadim bile kac gundur
Soran+1 yılbu kadar canimin aciyacagini tahmin etmemistim yani. 9 ay karninda tasi 25 saat sanci cek dogur, aglak bir bebegin olsun.
Soran+1 yılofff
Soran+1 yılistemiyorum
Soran+1 yılbabasi var
Soran+1 yılhic bisey istemiyorum
Soran+1 yılsence yardim alicak vaktim mi var?
Soran+1 yılne yapmam gerekiyo ki
Soran+1 yıltamam
Soran+1 yılbana aitmis gibi gelmiyo, sevemiyorum, begenmiyorum, tahammul edemiyorum
+1 yılLohusa sendromu diye bir şey var sanırım birçok kadında var bu sorun internetten araştırabilirsin ben tam bilmiyorum ne yapılması gerektiğini
00 Yorumlaannenle konuş kaynanan ile teyze hala vs ile konuş
saçmalama016 Yorumla
Soran+1 yılkimseyi istemiyorum
Soran+1 yılof donemle ne alakasi var bunun
Soran+1 yılbag kurmuyoruz sadece karnini doyurmak icin beni kullaniyo
Soran+1 yılo da beni sevmiyo
Soran+1 yılbaskasi annesi olsun
Soran+1 yılneden
Soran+1 yılneyi anlatican
Soran+1 yıltamam mesaj kutunu ac o zmn
Soran+1 yılyoo kapali
+1 yılinsan kendi canından bir parçaya nasıl ısınamaz, bence bir pisikologa gözüksen iyi olur..
19 Yorumla
Soran+1 yılisinamadim sevmiyorum iste nesi anormal bu durumun
- +1 yıl
normal karşılıyosun yani?
Soran+1 yıloyle
- +1 yıl
sinirlerin çok bozulmuş senin anlaşılan
Soran+1 yılbozuldu tabi
- +1 yıl
madem hazır degildin neden çocuk yaptınki ozaman
Soran+1 yılesim istedi
- +1 yıl
o istediyse o baksın ozaman germe kendini :D
Soran+1 yılben emziriyorum mecburen ayrica o sancilari ben cektim
+1 yılMadem istemiyosun niye doğurdun bir bebek o senden bir parça nasıl düşünürsün böyle biseyi
00 Yorumla
+1 yılbaslarda oyle okurmus sabir biraz isnir ve canindan cok seveceksin emin ol
03 Yorumla
Soran+1 yılistemiyorum
- +1 yıl
neyse arkdsim gizkisn burdsn bisi soyleyemiyirm acikcasi ama sabir biraz ya
Soran+1 yılne sabri ya :( kac gundur uyuyamiyorum 25 saat ugrastim dogurmak icin sonuc aglak bir bebek
+1 yılHayırlı olsun bebekle birlikte nurtopu gibi lohusalık bunalımda yapmışsın.. Hemen çocuğu birine bırak ve bir kahve içmeye bir yere git o küçük insanın kokusunu izleyip geri döneceksin emin ol ha dönmedin bir dr bul durumunu konuş hemde acil
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılLohusalıkta oluyor öyle , geçecek merak etme , senin canından bir parça sonuçta
03 Yorumla
Soran+1 yılherkes lohusasin diyor ustume geliyorlar
Cevap sahibi+1 yılLohusalık kötü bir şey değil ki , çok değerli bir durum hatta. Bunları düşünerek kendini yıpratmak yerine tadını çıkarmalısın hatta. 9 aydır seninle her saniyesini birlikte geçirmiş bir canlı o , yabancı değil aksine sana en yakın kişi. Kocandan daha yakın hatta düşününce.
Soran+1 yılneyin tadini cikarayim ki
+1 yılsen kaç yaşındasın psikolojin iyi değil annen kaynanan kimse yok mu sana destek çıkacak. kendini toparlamalısın bence eşindemi sana destek çıkmıyor
07 Yorumla
Soran+1 yıl19 yasindayim
- +1 yıl
ailenden destek almalısın
- +1 yıl
Bu yaşta evlenirlerse olacağı bu
Soran+1 yılistemiyorum destek falan kimseyi istemiyorum
- +1 yıl
aklını başına al zorlamı verdiler niye bu kadar karamsar düşünüyorsun
Soran+1 yılhayir sadece sevmedim bebegi
- +1 yıl
seversin ona alışmalısın sevmelisin niye doğurdun o zaman hamile kalmasaydın.
Gizli Üye(36-45)+1 yılGeçici bir dönemdir mutlaka. Logusalık depresyonu mu denir? Zamanla geçer diye düşünüyorum..
01 Yorumla
Soran+1 yılherkes oyle diyor biktim
O senden bir parça hayata bıraktığım miras daha 7 günlük niye böyle düşündün
01 Yorumla
Soran+1 yılbenden bir parcaymis gibi hissetmiyorum cunku
+1 yılLohusa dobemindesin bu 40 gün falan cok önemli. Kesinlikle yakniz kalma. Ve bebegiji emzir.
011 Yorumla
Soran+1 yılemzirmezsem agliyo hep zaten
- +1 yıl
Senin sevgini istiyo o daha kucucuk sevmeye çalış bebeğini. Cirkin bebekler sonradan hep güzel olurlar.
Soran+1 yılolmicak ama :(
- +1 yıl
Olucak esin yaninda olmuyo mu
Soran+1 yılesim bebekle ilgileniyo
- +1 yıl
Onlari mi kiskaniyosun?
Soran+1 yılhayir kiskanmiyorum
- +1 yıl
Sevmeye calis onu hic belgesel izledin mi?
Soran+1 yılizlemedim
- +1 yıl
İmparator penguenler belgeselini izle. Türkçe dublajlı olanı. Ben küçükken bir belgesel izlemiştim. O zaman bebeğim olmayacaksa bile bebeğim olsun istiyordum. Annelik bağı çok güçlüdür. Kokla bebeğini.
Soran+1 yılcidden istemezsin...
Gizli Üye(36-45)+1 yılNankör olma. Bir sürü kadın bende dahil keşke bebeğim olsa da gerekirse hep ağlasa hiç uyumasak diyoruz. Değerini bil çocuğunun
00 Yorumla
+1 yıllohusalık dönemindesin geçer merak etme
00 Yorumla
+1 yılLohusalık haline veriyorum saçmalamanı.
00 YorumlaPsikolojik durumlarin var
00 YorumlaYenisin daha ısınırsın😊
01 Yorumla
Soran+1 yılisinamiyorum
+1 yıl40 gunun var sabir et
06 Yorumla
Soran+1 yılsabredemiyorum
- +1 yıl
Etmelisin logusa donemin ablamda aynisi oldu
Soran+1 yılgeciyo mu sonra
- +1 yıl
Evet sonra bildigin tapiyorsun sabir et dikkat et
Soran+1 yılsanmam
- +1 yıl
Goruceksin
Bebek bu aglayacak tabiki
03 Yorumla
Soran+1 yılaglamasin
Soran+1 yıllaftan anlasa keske
+1 yılBu bazılarında oluyormuş geçer ileride
00 Yorumlaİnsan bebeğini istemezmi hiç
00 YorumlaManyakmısn niye kazandın nasıl kişilersiniz
10 YorumlaKimi bulamaz kimi bilemez diye boşa dememisler
00 Yorumla
+1 yılnasi anasin sen puu
11 Yorumla
Soran+1 yılevet duzgun bebek yapmayi bile becerememisim
Bana ver
01 Yorumla
Soran+1 yılal senin olsun
Gizli Üye(25-29)+1 yılO bebeği hak etmiyorsun
10 Yorumlasaçmalam sevikceisn hemde çok fazla
00 Yorumla
+1 yılBabasının üstüne at
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYenı dogum yapanlarda bu durum görünür
02 Yorumla
Soran+1 yılne durumu
Cevap sahibi+1 yılÇocugunu istememe
Gizli Üye(25-29)+1 yılilk bebeginmi ?
04 Yorumla
Soran+1 yılevet
Cevap sahibi+1 yılbiliyomusun bende senin gibiydim ilk bebekte psikolojik olarak öyle oldum bana ait gibi gelmedi hayatımın bir parçası gibi hissetmedim hatta kucagıma bile almadım agladıgında doyurmadım 1 hafta bu şekil devam ettim sonra bebegim gece rahatsızlanmış kimse anlamamıştı biliyomusun annelik iç güdüsümü bilmem ama içim sıkıldı uyanıp baktım o an havale geçiriyomuş nerdeyse o an anladım işte onun bana ihtiyacı oldugunu kaybedicem sandıgım an anne oldum aklıma geldi o an bana hissettim
Soran+1 yıl:( :( :( ben anne gibi hissedemiyorum
Cevap sahibi+1 yılilk bebekte oluyo öyle logusalık hormonlar filan derken psikoloji bitiyo bebeginden uzaklaşma ama piskolojin düzeldiginde suçluluk hissediyosun onu sevmedin için yanında ol alışırsın unutma o bir melek allahın sana emaneti allahın layık görüp verdiğini istemezsen rabbim elinden alır pişman olursun iş işten geçmeden allaha şükret bebegine sarıl cocugu olmayanları düşün rabbimin sana layık gördüğünü sen hor görme
+1 yılİstemeden mi oldu?
00 Yorumlabana ver ben bakarım
119 Yorumla
Soran+1 yılal senin olsun
Soran+1 yılrazi olmaz o
Soran+1 yılkocam istedi
Soran+1 yılkeske.
Soran+1 yılistemem
Soran+1 yılkocam bakiyo zaten
Soran+1 yılya evet
Soran+1 yılsevinilicek bisey yok
Soran+1 yılsence mutlu gibi mi gozukuyorum?
Soran+1 yılanlattigim gibi iste
+1 yılSaçmalama
01 Yorumla
Soran+1 yılsacmaladigimi dusunmuyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılAlisirsin
01 Yorumla
Soran+1 yıl7 gundur alisamadim
Gizli Üye(25-29)+1 yılSaçmalama ya
00 Yorumla
Devamını Gör(29)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Bebeğime ısınamadım, sürekli ağlıyor. istemiyorum onu napıcam?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar