Bana karşı mantıksız düşünen herkesle tartışıyorum bu konu benim için çok önemli çünkü. Kendi yanlışlarını devam ettirmeye çalışıp benim itirazlarıma karşı hala kendi dediklerini yapmaya çalıştıkca dahada deliriyorum insanlara ağzıma geleni söylüyorum
Büyüklerin tecrübesinden yararlanmak kadar güzel bir şey yok hata yapma oranı azalır ancak tecrübeleri de kocakarı ilaçlarıyla karıştırmamak ayrımını iyi yapabilmek gerekir diye düşünüyorum 🌸
Sıfır alıntı içeren (ama aslında öyle olmayan), kesin bilgidir diyerek dandirik bi' haklılandırma kuramı olması... avunma mekanizmasının gelişmemesi... gibi durumları sezdiğim - veya sandığım - an her türlü iletişime "he he" derim.
Gayri ihtiyari... Benim de bildiklerim var diye bastırıyorum. Herkesin bildiklerini anlattığı bir tartışma programına dönüyor ortalık. Sohbet de olabilir yani ateşli bir ortam olması gerekmiyor.
kişi ye göre değışır o, heryeyı doğru yapman imkansız ama iyi tavsıyelerıde kendıme kapatmam zıra iyi bir Anne olmak olumsuz görüşlere açık olmalı, ha doğrudur yanlışdır o ayrı konuda dünya yı ben yaratım edasıyla dolaşmakda pek akıllıca olmaz
Annelik his mevzusu. Bebeğinin neyi varsa sana zaten his olarak gelir o, ben buna aşırı inanıyorum. O yüzden herkesin anneliği kendine. Bebeğinle arandaki bağa kimse etki edemez ve oraya kimse giremez sonuç olarak.
verdiği akılı tecrübelerine dayanarak söylüyorsa ilk önce olabilme ihtimalini değerlendiririm mantıklı değil mi diye düşünürüm ve arastiririm. Gerçi gerek kalmaz biz derslerini goruyoruz o yuzden he he 😂😂😉
Evlenmem çocuk yapmam onca anasız babasız yetim varken birini evlatlık alsam ona hem ana olurum hem baba tabi o da hayal bana ama bir umut bir hayal en azından...
İlk zamanlar kafaya takıp uyku uyuyamıyordum şimdi aa mantıklı doğru söylüyosun öyle hapayım hıhı tamam diyip bildiğimi okuyorum benim doğurduğumu benden daha iyi tanıyıp benim kadar düşünecek halleri yok ya..
En İyi Cevaplar