13 günlük daha, benim kucağımdayken süt emmediği zamanlarda hep ağlıyor, babasının kucağında direk susuyor. Beni sevmiyor mu acaba? Bu durumun nedeni nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılNedeni cok basit babasi yani erkekler daha sicaklar bu sebeple bebegin de babasinda daha cok isindigi icin orada daha iyi hissediyor bunun sevgiyle hic alakasi yok daha sevmekten anlamiyor zaten kiz cocugu sanirim onlar daha cok sicak severler onu guzelce isitacak seyler kullan isindikca rahatlar uyur zaten Allah size bagislasin lohusa psikolojisi anliyorum da uzme kendini yani..
01 Yorumla
Soran+1 yılcok tesekkur ederim 🙏
En İyi Cevaplar
Çocuk & Ebeveyn konusunda 842 cevap paylaştı. Sevmemezlık olmaz asla anneler doğumla cok şeyler yaşıyorlar aslında doğduda bitti olmuyor. Yani kisaca eğer stresli veya tedirgin isen onu hissediyordur veya hepsi tesadüf ve sende ağrısı oluyor veya tutma şekli vs vs ama asla sevmiyor gibi sözler düşünme
03 Yorumla
Soran+1 yıltesekkur ederim :(
Soran+1 yılumarim duzelir yakinda 🙏🙏
Sevmez olur mu hiç? O herkesten çok seni sever. Fakat bazı bebekler içgüdüsel olarak baba kokusunu ister, bu yüzden öyle davranıyor bebeğin.
031 Yorumla
Soran+1 yılama bu durum beni cok uzuyor :(
Soran+1 yılama beni sevmiyor, cok uzuluyorum
Soran+1 yılbeni sadece sut araci olarak goruyor gibime geliyor :(
Soran+1 yılkiz :/
Soran+1 yılama daha 13 gunluk :(
Soran+1 yılbende aglamasi normal mi ki yani :(
Soran+1 yılayaga kalkip gezdiriyorum ki :/
Soran+1 yılhep agliyor ama hepp :(
Soran+1 yılbenimleyken hep agladigi icin hep susturmaya calisiyorum hep agliyorum panik oluyorum elim ayagima dolaniyor cunku asla susmuyor :(
Soran+1 yılne rahatsizligi varmis :( ?
Soran+1 yılhasta mi yani simdi :(
Soran+1 yılkendimi nasil uzmem ya, bir sorunu var ki agliyor :(
Soran+1 yıltesekkurler :(
Soran+1 yılhasta dedin nasil uzulmiyim :(
Soran+1 yılyazamiyorum, mesaj kutunu acman gerekiyor.
Sence 13 günlük bir çocuk, sevgi kavramının bilincinde midir?
03 Yorumla
Soran+1 yılpeki o zaman nedeni ne :( ?
Soran+1 yılneyden etkilenmis olabilir ki :( o boyle yaptikca ben agliyorum acaba ondan mi?
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
27
Cevap
18Cevap
Onu tutarken tedirgin oluyotsundur bebekte bu huzursuzlugu hissediyor olabilir agladigi zaman sakince yanagini yanagina daya temas onu sakinlestirecektir
Ayrica babanin ısısı daha farkli oldugu icin bebekler baba kucaginda daha sakin olurlar doktorlar ozellikle gaz problemi olan bebekleri babalarin kucagina verilmesini önerir
Rabbim size bagislasin meleginizi masaallah😊10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAma sen böyle stres yaparsan bebeğinde hisseder canım stresten uzak tut kendini neşelenmeye bak sen mutlu olursan bebeğinde hisseder mutlu olur hem daha çok küçük düzelir canım Allah bağışlasın oy şimdi ne güzel minnak minnak elleri vardır Allahım iyi insanlarla karşılaştırsın ☺️
011 Yorumla
Soran+1 yılcok tesekkurler 🙏 elimde olmadan stres oluyorum malesef :(
Cevap sahibi+1 yılBence stresten kaynaklıdır bilirsin herşeyin başı strestir. O yüzden canım stresini atacak şeyler yapmalısın mesela ben stresimi müzik açıp dans ederek atıyorum sende stresini atacak bişiyler bul ve biran önce bu ruh halinden kurtul olur mu tatlım ☺️
Cevap sahibi+1 yılHiç değilse gül surat asma canım ☺️☺️
Soran+1 yıltesekkurler :)
Cevap sahibi+1 yılHa şöyleee hep gül canım 😊😊 göreceksin sen mutlu olunca oda mutlu olacak çocuk sabır işidir sabret 🙏
Soran+1 yılsabredicem artik mecbur, cok sagol :) 🙏
Cevap sahibi+1 yılDarısı bütün isteyen herkese hayırlı zamanda hayırlı kişiyle 🙏 canım sen 9 ay sabrettin bebeğini kucağına almak için yine sabredersin herşey güzel olacak her zaman mutlu olun inş 🙏 😊 stres yapma kendini mutlu etmeyi bil olur mu canım 😊
Soran+1 yılinsallah, cok tesekkur ederim baya moral verdin 🙏
Cevap sahibi+1 yılAy gerçekten mi çok mutlu oldum 😍 gelişmeleri paylaş bizimle olur mu 😊
Cevap sahibi+1 yılPes etmek yok bacım sana güveniyorum 😊
Soran+1 yılpaylasirim 🙏
şimdi bağımlı ya, ağız alışkanlığı gibi düşün; bebek senin göğsüne yakın durduğu için aç değilse bile ağzım dolsun istiyor.. bunu da kokunu alarak farkediyor.. ağlıyor. babada öyle bir koku yok, meme yok sorun yok: )
00 YorumlaBebekler anne kokusuna alışkın oldukları için eşiniz eğer çalışıyorsa bebek babayı özlediği için babanın kokusunu alınca tanır ve susar yani bu normal bir durumdur babasıyla vakit geçirmeyi seviyor ufaklık
00 YorumlaÖyle düşünme olabiliyor beniö bebeğimde öleydi aöa şimdi benden ayrılmıyor. Bebekler anne ve babayı ayırt edebiliyorlar baba olöadığı zamanlarda bol bol kucakla meleğini
04 Yorumla
Soran+1 yılkucagima aldigimda agliyor ama :(
Soran+1 yılpis pisliyorum :/
+1 yılNedeni erkekler yapı olarak daha yüksek sıcaklıktadir ve kalpleri daha hızlı atar
Ayrıca tüm gün yorulup gerilmiş anne yerine relax olduğu için babayı tercih ediyor00 Yorumla
+1 yılLohusa psikolojisi dusuncelerinin karmaşık olmasi normal ama unutmaki o daha 13 gunluk bir melek annesi
03 Yorumla
Soran+1 yıllohusaliktan diyor esimde :(
- +1 yıl
Aynen oyle benim bir arkadasim da bebegini emzirmek istemiyormus benimseyememistim lohusa hali bambaska diyor. Seni sevmeyecek kadar aklı erse zaten sütünü de icmek istemez biliyosun demi :)
Soran+1 yıloyle dogru diyorsun aslinda :)
+1 yılÇocuk babasını kokusunu tanır sıkma canını düzelir o melek şu anda olur öyle şeyler kimisi babada ağlat annede susar kimisi annede ağlar babada susar
06 Yorumla
Soran+1 yılama uzuluyorum ben :(
- +1 yıl
Eşinin alnında baba yazar çocuk bunu görür yani çocuk biraz baba kokusu duymak ister
- +1 yıl
Alın yazısı derler ya babanın alnında yazar baba diye çocuk bunu yani melek onu görür
- +1 yıl
Biraz daha büyüsün düzelir
Soran+1 yılumarim duzelir..
- +1 yıl
Sen sadece biraz sabır et düzelir
Babacı demekki. Olabilir bu. Ve şuna dikkat et herzaman bence ılık ellerle dokun bebeğe. Yani onun ısısına zıt olmamalı. Belki baba daha sıcak hep. 🙄 ama değişir bu durumlar ya. Annesin sen.
00 YorumlaOlur mu öyle şey annesi güçlü kolları olduğu için kendini daha rahat hissediyordur ya da eşinin kokusunu kendin sık işe yarayacaktır
04 Yorumla
Soran+1 yılbeni sevmiyor sanki :( sadece karnini doyurmak icin beni kullaniyor sonra babasini istiyor hemen :(
Soran+1 yıltesekkur ederim, umarim 🙏
+1 yılSitres falan yapıyosan ondan olabilir. Bazı anneler aman üşümesin aman hasta olmasın diye çok bunaltır bebeği. Yani sadece bir fikirdi bu
05 Yorumla
Soran+1 yılolabilir ilk bebegim pek bir bilgim yok bakimi vs hakkinda :(
- +1 yıl
Benim yengem camı pencereyi kapatırdı yaz günü, çocuğu dışarı çıkarmazdı, kat kat giydirirdi anne sürekli sitreskiydi. vallahi çocuk o kadar huzursuzduki ağlayıp duruyodu sürekli. Büyüyüp gidiyo hiç korkma. Fazla stres yapmamaya çalış inşallah düzelir. Sen annesisin onu iç güdülerin sana yol gösterir. Çokcada annenr kayınvalidene sor bilemediğin şeyleri. Yani ben öyle büyütdüm oğlumu
Soran+1 yılic gudulerim sadece panik olmami sagliyor..
- +1 yıl
Çok iyi anlıyorum seni :) çokca dua oku ev de tek başınayken. Kötü şeyler gelmez o zaman aklına. Dediğim gibi anne ne kayınvalidene de sor sen. Sen iyi bir annesin inanıyorum sana👍
Soran+1 yılcok tesekkur ederim 🙏
+1 yılSeni neden sevmesin ya.
Gözlük kullanıyor musun mesela ya da baş örtüsü? Korktuğu bir şeyler olabilir.02 Yorumla
Soran+1 yılhayir ikisinide kullanmiyorum :(
- +1 yıl
Zamanla düzelir takma kafana o zaman.
+1 yıl13 günlük bebeğin sevmek ya da sevmemekle ilgileneceğini sanmam mutlaka bilimsel bir nedeni vardir ama bilmiyoruz :)
00 Yorumla
+1 yılIçimden nedense kesin kız bebektir diye geçti eğer öyleyse oda babacı olacak allah bağışlasın.
01 Yorumla
Soran+1 yılkiz evet
+1 yılStresin geçiyordur belki bebeğe. Fırsat bil bu durumu bol bol dinlen emzirmedigin zamanlar.
03 Yorumla
Soran+1 yılcok uzuluyorum ama :(
- +1 yıl
Üzülme.. Sen öyle düşündüğün için stres yapıyor olmalısın. Dediğim gibi bol bol dinlenmek için fırsat bil bu durumu sonra çok ihtiyacın olacak.
Soran+1 yıltamam :( sagol.
+1 yılStres yapıyorsan ondan olabilir bebekler hissedermis tüm duyguları kitapta okumuştum 😊
08 Yorumla
Soran+1 yılhadi ya :(
- +1 yıl
Stres yapman gayet normal ilk cocuksa hele bakabilecek miyim sütüm yetecek mi ve çevre baskısı 🙄
- +1 yıl
Stres yapmamaya çalış
Soran+1 yılolmuyor elimde degil :( panik atak geciriyorum neredeyse.
- +1 yıl
Neden peki
Soran+1 yılemziriyorum birden oksuruyor agliyor hemen, gazini cikartmayi beceremiyorum surekli agliyor avaz avaz, bu durumlarda cok panik oluyorum elim ayagima dolaniyor..
- +1 yıl
Bende aynı durumdaydim. Ama o durumda daha sakin olmamiz lazım. herseyi internetten araştırın derim. Çevreyi de duymayin olur biter😊
Soran+1 yıltesekkurler 🙏
Seni seviyor ondan biraZda babam baksın annem hep yoruluyor diye düşünmüş olabilir
00 Yorumla
+1 yılkokusunu istiyo o yüzden sevmez olur mu anneler dünyanın vazgeçilmezidir üzülme
00 YorumlaGenelde hep öyle olur , babaların kucağında susarlar , baba sevgisinede ihtiyacı var.
00 YorumlaBabacı bir bebek 🧐 kız mı yoksa? 😊
113 Yorumla
Soran+1 yılkız evet :/
Soran+1 yıldaha 14 gunluk amaa
Soran+1 yıl:/ :/
Soran+1 yılkiskanmiyorum ben :/
Soran+1 yılbeni sevmiyor diye uzuluyorum
- +1 yıl
Ya ama ne anlaştık biz senle canım önce senin mutlu olman lazım şu an lohusasın diye çok alıngansın senin canından kanından nasıl seni sevmesin allasen önce sen bir kendini mutlu et stres yapma üzülme artık lütfen 🙏
Soran+1 yılboyle dusunmekten kendimi ali koyamiyorum ama 🙄🙄🙄
- +1 yıl
Anlıyorum seni canım ama böyle yapınca iyi olmuyor hem senin için hemde bebiş için o yüzden şu stresi bir at düşünme bunları
+1 yılöyle düşünmene gerek yok henüz. ne hissettiğini bilemezsin. hem ne güzel işte. sen 9 ay taşıdın biraz da babası taşısın :))
05 Yorumla
Soran+1 yılama bu durum beni uzuyor, senin bebegin senin kucaginda hep aglasaydi sende uzulurdun :(
- +1 yıl
haklısın. sevinecek bir durum değil. Ama üzülmeni de istemem. Sen annelik görevini yap ve onu çokk sev. O da seni sevecektir. Zamanla geçer. çok endişe edersen eğer bir uzmana görünürsün
Soran+1 yılseviyorum zaten :(
- +1 yıl
bebek bir annenin herşeyidir. Hayat bağıdır bundan sonra. Allah çok güzel günler gösterecek sizlere inşallah. Altında herzaman kötü bir şey arama. Annesinin sütünü emmeyen çocuklar var
Soran+1 yılallaha sukur, tesekkurler 🙏
+1 yılOnu doğurmak istememişsen onu hissetmiştir o yüzden olabilir
00 Yorumla
+1 yılYanlış pozisyonda tutuyorsundur. Hiçbir bebek annesini sevmez mi
01 Yorumla
Soran+1 yılcok kucuk oldugundan endiseleniyorum onu tutarken
Gizli Üye(36-45)+1 yılBöyle seçicilik yapacağını sanmıyorum bebeklerin
Endişe etme bence00 Yorumla
+1 yılBabasını daha cok seviyor demekki
03 Yorumla
Soran+1 yılnasil yani
- +1 yıl
Yani babasinın kollarında güvende hissediyor daha doğrusu. Bebekler bu tip şeyleri algılar.
Soran+1 yılben ona guven vermiyor muyum :(
+1 yılBabasının kokusunu seviyor demekki
00 Yorumla
+1 yılOlabilir cocuk sevmiyo diyemezsin ufak sonucta
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 796 cevap paylaştı. Annesi başkası olmasın 🙄🤔
03 Yorumla
Soran+1 yılimkansiz 🙄
Soran+1 yılne alaka yahu :/
+1 yılSadece tesadüf, endişe edecek bir şey yok.
00 Yorumla
+1 yılBebek kızdır, sen lohusa.
01 Yorumla
Soran+1 yılevet
Gizli Üye(36-45)+1 yılPozisyonu düzgün değildir bebişimin.
04 Yorumla
Soran+1 yılama cok kucuk tutamiyorum endiseleniyorum
Cevap sahibi+1 yılBiraz daha dik tut, boğuluyodur.
Soran+1 yıldik tutuyorum :/
Cevap sahibi+1 yılKocakarılara sor, vardır bir püf nokta.
+1 yılSevmez olur mu hiç ne hissettiğini bilemezsin
01 Yorumla
Soranagliyor ama hep :(
+1 yıldemekki babayı daha cana yakın buluyor
01 Yorumla
Soran+1 yılbeni niye cana yakin bulmuyor ki
+1 yılŞenlik durum yok sadece rahatlık tan dolayi
014 Yorumla
Soran+1 yılnasil yani
- +1 yıl
Babasının kucağında kendini daha rahat ve güvende hissediyor olabilir
Soran+1 yılbenim kucagimin nesi var ki :/
- +1 yıl
Senden kaynaklanmiyor işte tamamen bebekle alakalı bir durum
Soran+1 yılbeni sevmiyor iste :(
- +1 yıl
Sevgi söz konusu değil merak etme bu konuda için rahat olsun
- +1 yıl
Benimde başıma geldi diyebilirim
Soran+1 yılnasil oldu peki?
- +1 yıl
Bende tam tersi oldu benim kucağımda ağlıyordu durmuyordu
şu an ise bana daha çok düşkün annesinden
Soran+1 yılnedenmis peki bir bilginiz var mi?
- +1 yıl
Çocuğun tamamen psikoloji sinden kaynaklı bunu degistiremezsin
Soran+1 yılpsikolojisi mi bozuk yani, neden boyle ki :(
- +1 yıl
Bozuk olduğu için değil psikolojisi böyle istediği için böyle.
- +1 yıl
Özelden de yazabilirsiniz isterseniz
+1 yılfelak nas oku bol bol
00 Yorumla
+1 yılEşini daha çok sevdiğinden 😀
00 YorumlaBabasını istiyo birazda babam sevsin anne diyor
00 Yorumla
+1 yılBabacı demek ki.
00 Yorumla
+1 yılkokunu istiyor..
01 Yorumla
Soran+1 yılkucagimdaykende agliyor ama :(
Gizli Üye(30-35)+1 yıleğer kızsa hisseder babayı
00 Yorumla
+1 yılSana öyle geliyo
00 Yorumla
+1 yılŞimdiden babacı
00 Yorumla
+1 yılBabasını seviyor
00 Yorumla
+1 yılEvet sevmiyo
00 Yorumla
+1 yılSevmiyor
00 Yorumla
Devamını Gör(30)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Bebeğim benim kucağımdayken ağlıyor, eşimin kucağındayken susuyor. Neden?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar