Bebeğim benim kucağımdayken ağlıyor, eşimin kucağındayken susuyor. Neden?

13 günlük daha, benim kucağımdayken süt emmediği zamanlarda hep ağlıyor, babasının kucağında direk susuyor. Beni sevmiyor mu acaba? Bu durumun nedeni nedir?
Bebeğim benim kucağımdayken ağlıyor, eşimin kucağındayken susuyor. Neden?
Cevapla