Bir bebek sahibi olma düşüncesinin en zor yanı toplumsal baskılardır. Bencemizde bahsi geçen çift de bu baskılardan bunalmıştı. Evleneli 3 yıl olmuş ve çocuk yapmak istememişler. Ama artık baskılardan bunalınca tum dostlarını ve ailelerini yeni üyesi ile tanıştırdılar.
Leelu ile Tanışın
Kocamla 3 yıllık evliyiz. Artik çevremizden gelen bebek baskılarından bunaldık. Ve bunu en güzel çözüm yolu olarak gördük.

Yaşanan bu olay ilk değil. Daha önce de buna benzer bir durum söz konusu olunca başka bir çift de tepkilerini, börekle çektirdikleri fotoğraflarla vermişlerdi.


Bu çiftimiz ise yavru bir köpek ile...


Sanırım insanları kendi hallerine bırakmak gerekiyor. Bizim seçimlerimiz sadece bizi alakadar ediyor. Başkalarını değil.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar