Sık sık alışveriş yapıyorum e bebek mağazasından zaten özellikle de bebek giyim kategorisinde harika indirimler oluyor bebişkom da nasipleniyor 😍😍 Baby me aloe vera bebek bezi çok daha pahalı marka bebek bezleri kullanan biri olarak favorim oldu artık stok yapıyorum. Hem fiyatı çokkk uygun hem pişik yapmadı benim bal kızıma hemde sızdırmıyor. 🔥
Geleceğimiz onlar bizim, elbette iyi bakılmalı büyütülmeliler. Anneler de eskiden "amerikan bezleriyle" büyüyenleri unutmasınlar, şimdi ne kadar kolaylık...
Seviyorum hayatımızı kolaylaştıran, daha iyi yapan bilim ve teknolojiyi...
Ebebek ürünleri cok iyi olduğunu düşünüyorum bebeğim yok ama bence öyle yani başkaları tarafından beğenilen bir ürün h e m de c o k f a z l a k u l l a n a a n v a r
Bence bu ekonomik krizde ürünler %35-40'a varan indirim yapılmalı. %28 oranlı indirim fazla olmadığından orta durumdaki kişiler alır daha düşük gelirli insanlar bu indirimden yararlanamaz bile.
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Benceler > Geleneksel Şubat İndirimleri Başlıyor! Bebeğinin İhtiyaçları İçin Her Gün Farklı Ürünlerdeki İndirimleri Kaçırma
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
92Cevap
Çocuğumun yaşına uygun ürün olmasa da kontrol ettim güzel ve uygun fiyatlar var..
Sık sık alışveriş yapıyorum e bebek mağazasından zaten özellikle de bebek giyim kategorisinde harika indirimler oluyor bebişkom da nasipleniyor 😍😍 Baby me aloe vera bebek bezi çok daha pahalı marka bebek bezleri kullanan biri olarak favorim oldu artık stok yapıyorum. Hem fiyatı çokkk uygun hem pişik yapmadı benim bal kızıma hemde sızdırmıyor. 🔥
sevgilimin yegeni olmustu ona hediye alirim artık
Kaçırmamak elimde değil :(
Uygun fiyatlı ürün bol bence kaçırmayın
Neden prima, babyme ve sleepy icin var indirim tüm bezlerde olmali mesela molfix
Kankama diyeym gitsin bebekler cok pahalı 🤭
Hepsi güzel bence de ya hakketen
Önemli ihtiyaçlar mecburi
Güzel indirim ve ürünler var kaçırılmaması lazım
He he alın alında evi doldurun
Bu mağaza miss gibi kokuyor girince 👏
Çok güzel paylaşımlar için teşekkür ederiz
Bir bebeğim yok ama indirm olması güzel bebeği olanlar için kullanışlı durum
Benim bebeğim bira biraz büyük ama neyse
Güzel ürünler ve kaliteli aynı zamanda bebeğiniz varsa almanızı tavsiye ederim.
Hepsi çok güzel ve indirimler çok iyi, değerlendirmek isterdim ama bilin bakalım ne eksik ☺️
Mama sandalyesi. Tabağı kaşığı bardağı vs vs tüm ek gıda için gerekli malzemelerin indirime girmesini bekliyorum kızım için
Bebekler için bayaniyi ürünler varmış bebeğim olsa kaçırmazdım
Harika ürünler eline sağlık
Cok indirim var masalllahhh
Bebekler için sanırım en güzel mağaza
Faydalı bir paylaşım olmuş teşekkürler
Ne güzel işte emeklerinize sağlık
Bebeği olanlar için harika
Teşekkürler yardımcı oldunuz
Geleceğimiz onlar bizim, elbette iyi bakılmalı büyütülmeliler. Anneler de eskiden "amerikan bezleriyle" büyüyenleri unutmasınlar, şimdi ne kadar kolaylık...
Seviyorum hayatımızı kolaylaştıran, daha iyi yapan bilim ve teknolojiyi...
Sağlıklı ürünleri indirimler ile elde etmek çok gerekli bazen
Bir gün bebeğim olur umarımm
Ebebek ürünleri cok iyi olduğunu düşünüyorum bebeğim yok ama bence öyle yani başkaları tarafından beğenilen bir ürün h e m de c o k f a z l a k u l l a n a a n v a r
Güzel bilgi değerlendirmek lazım
Hatırladım şimdi bunları Şubat indiirmi
Bence bu ekonomik krizde ürünler %35-40'a varan indirim yapılmalı. %28 oranlı indirim fazla olmadığından orta durumdaki kişiler alır daha düşük gelirli insanlar bu indirimden yararlanamaz bile.
güzel olmuş. ellerinize sağlık
İndirimleri bekliyoruz artık başlasın
Bebekler için güzel ürünler varmış.. bebeleri olanlar bu kampanyayı kaçırmasınlar😊
Yaaa coo sevindim yegenime alisveris vakti geldi demektir 😍
Harika indirimler emeğinize sağlık
Yalnız gördünüz her indirime kanmayın arastirin
Çok güzel şeyler var çocuk olsam keşke 😂😂
Bebegim yok fakat bu indirmden arkadasimi haberdar edecegim hemen. Bebegine ihtiyaci olan seyler alsin
Daha evlilik yok ne evliliği 😂
Güzel indirmler söz konusu
Emeğine sağlık yararlı bir yazı olmuş
Çok tatlı indirimlermiş çevremdeki bebişleri düşüneyim en iyisi.
Bunu sevdim teşekür ederim
çok yardımcı, insanlar ekmek alamazken
Ozellikle çocuk ürünlerine yönelik indirimler mükemmel
Yegenlere biseyler bakmanin vakti gelmiş😊
Güzel indirimlermiş. Değerlendirilmeli
Güzel olmuş yazı beğendim
Ben e bebekten alışveriş yapmıyorum artık kalite düşürdü
e- bebek mükemmeldir. teyzemin her zaman gittiği ilk mağazadır.
bebeğim yok ama anneler için güzel bir fırsat bence değerlenrsinler.
Bekarım bebeğim yok. Olanlara güzel bilgiler.
Bebeklerin ihtiyacı bitmez 🥰
Çocuk sahibi olanlar için güzel bir paylaşım olmuş
E-bebekten indirimler güzel olur 👍🏻
Güzel indirimler faydalanmak gerek
Teşekkürler güzel bir bence olmuş. bu indirimler faydalı