Yeğenim için Şubat indirimlerinden bir hediye alabilirim. E-bebek kalitesini sevdiğim bir marka. En iyi bebek ürünlerini burada bulabiliyorum.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bebeğim yok, olanlara da Allah sabır ve para versin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Tamamdır düşünüyorumdum bende
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Çok güzel bayaa bir indirimli gerçekten
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
paylaşım için teşekkürler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bebeği olanlar için baya işe yarar ürünler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Faydalı paylaşım için teşekkür ederim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bebek sahipleri ebebeki tercih edebilir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
elinize sagliiikk faydalı olmus
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
İyiymiş ya bakalım bi etrafa yaa
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Çocuk sahipleri için baya iyi olmuş
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
İçerik için teşekkürler 👍
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
ebebek en sevdiğim mağazadır çocuklar için alışverişe çıktığımda ilk gittiğim yer
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hepsi çok güzel bencede ya
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Şimdiden almak lazım valla çok pahalı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Yeğenim için Şubat indirimlerinden bir hediye alabilirim. E-bebek kalitesini sevdiğim bir marka. En iyi bebek ürünlerini burada bulabiliyorum.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bir bebeğim yok maalesef olsa e bebeği tercih ederdim tabi ki
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yeğenim için alacaklarım vardı. Hazır indirim varken kullanmamak olmaz. Teşekkürler.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
İşte bu be. E bebek takibe aldığım bir firma
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
ebebekte her şey var.🤷♂️
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bebeğim olursa dikkat ederim
0
0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Benceler > Geleneksel Şubat İndirimleri Başlıyor! Bebeğinin İhtiyaçları İçin Her Gün Farklı Ürünlerdeki İndirimleri Kaçırma
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
92Cevap
hemen çocuk yapmalıyım bu indirimleri kaçıramam
Teşekkürler güzel bir bence olmuş.
Bebeğim olursa e bebek ürünlerini alırım hepsi çok tatlı teşekkürler..
Bir bebeğim olursa neden olmasın
Tabi önce evlilik lazım aday olursa 😅
Bebeğimizin ilk alışverişini e-bebek'ten yaptık. Çeşit çok, ürünleri de güzel ve kullanışlı.
Böyle indirimler sık sık yapılsa güzel olur.🤩
Bu ay sık ugranması gereken biryer olmuş ebebek ;)
Yeğenim için Şubat indirimlerinden bir hediye alabilirim. E-bebek kalitesini sevdiğim bir marka. En iyi bebek ürünlerini burada bulabiliyorum.
Bebeğim yok, olanlara da Allah sabır ve para versin
Tamamdır düşünüyorumdum bende
Çok güzel bayaa bir indirimli gerçekten
paylaşım için teşekkürler
Bebeği olanlar için baya işe yarar ürünler
Faydalı paylaşım için teşekkür ederim
Bebek sahipleri ebebeki tercih edebilir
elinize sagliiikk faydalı olmus
İyiymiş ya bakalım bi etrafa yaa
Çocuk sahipleri için baya iyi olmuş
İçerik için teşekkürler 👍
ebebek en sevdiğim mağazadır çocuklar için alışverişe çıktığımda ilk gittiğim yer
Hepsi çok güzel bencede ya
Şimdiden almak lazım valla çok pahalı
Yeğenim için Şubat indirimlerinden bir hediye alabilirim. E-bebek kalitesini sevdiğim bir marka. En iyi bebek ürünlerini burada bulabiliyorum.
Bir bebeğim yok maalesef olsa e bebeği tercih ederdim tabi ki
Yeğenim için alacaklarım vardı. Hazır indirim varken kullanmamak olmaz. Teşekkürler.
İşte bu be. E bebek takibe aldığım bir firma
ebebekte her şey var.🤷♂️
Bebeğim olursa dikkat ederim