Çok merak ediyorum gerçekten çocukların umurunda mı ne giyindikleri? Ben şahsen çocukken aldığım para ve çikolataya bakıyordum. Üzerimdeki umurumda bile değildi. xd
Emeğinize Sağlık Güzel Bir Bence Olmuş. Ama bayramların bile tadı kalmadı artık. Büyüklerimz hep derler "nerede o eski bayramlar" diye. Gerçekten öyle eskisi gibi tadı yok artık Bayramların
Oyuncak her zaman beni mutlu etmiştir ufakken şekerde öyle yaşlılarımızı ziyaret etmek onları mutlu eder ailecek bir arada olmak fırsat olursa günü birlik oyun parklarına gitmek
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
176Cevap
Hediye güzeldir sevindirmek icin
Bu yaşlarda çok masraf yapmamak gerekir
Teşekkürler hediyelik bakacağım
Ebebek cok guzel bir site uygun fiyatlı
Çok tatlı şeyler var insanın çocuk yapasi geliyor
Süper bilgiler tessşekürler
nerde o eski bayramlar nerde
Güzel kıyafetler kaliteli
Harika paylaşım olmuş teşekkürler
Biraz çikolata biraz harçlık çocukları mutlu eder
Paylaşımınız için teşekkür ederimmm m
umarım bayram güzel geçer
10 taneye gerek yok bitane ps5 al mutluluktan ağlamaya başlar.
İnsan çocuk olmak istiyor şunları görünce. Hepsi harika.
Güzel paylaşim ben oyuncak almayi tercih ediyorum
İnsanin hediye alasi geliyor okuyunca
Bebiş kıyafetleri çok tatlı aklımda olur birinin çocuğu olduğunda
Benim kızım (3) mutlu olsun istiyorum bunları inceleyeyim
Teşekkür ederiz fikir oldu
Uzaktan kumandalı uçak f16
Gayet başarılı bı yazı olmuş tebrikler
Şimdi 10 tane hediye mi sıralayak burada 😒
hediyeleşmek sünnettir ayrıca
Kardeşim altı yaşında ve ne oyuncak ne giysi telefon da telefon diye çırpınıyor
Şunlara bak ya çok güzeller
çocukları olan aileler için iyi olmuş
Çok merak ediyorum gerçekten çocukların umurunda mı ne giyindikleri?
Ben şahsen çocukken aldığım para ve çikolataya bakıyordum.
Üzerimdeki umurumda bile değildi. xd
En iyisi her zaman tabiki Ebebek. ^^
1 yaşında yeğenim var güzel fikirler oluştu kafamda teşekkür ederim
Sevimli görünüyor yetişkinlere özel versiyonu olmalı
Her ürününü güvenle kullanıyorum.. su piyasaya göre bu fırsatlar kaçmaz.. bayram öncesi ebebege uğramak şart 🥳😁🌸
Marka ve kalitenin adresi :))))
Yaaa çok tatlılar. Şunlara bak
Emeğinize Sağlık Güzel Bir Bence Olmuş. Ama bayramların bile tadı kalmadı artık. Büyüklerimz hep derler "nerede o eski bayramlar" diye. Gerçekten öyle eskisi gibi tadı yok artık Bayramların
Evet ilgi çeken ürünler var bakmak lazım
Hepsi çok güzel emeğinize saglik
Sunlara bak yaa ne zMan nasip olucak bunlari almayaa
bence kıyafet alinmali çocuklara ama oyuncak da olabilir
Oyuncak her zaman beni mutlu etmiştir ufakken şekerde öyle yaşlılarımızı ziyaret etmek onları mutlu eder ailecek bir arada olmak fırsat olursa günü birlik oyun parklarına gitmek
#SelamGençlik 🍀🍀
Ramazan Bayramı, bebekler, çocuklar ve e-bebek! İnsanın içinde havai fişekler patlıyor resmen, e-bebek yine gönlümü fethetti tebrikler.. #TubaSueda 🍀🍀
Güzel bir paylaşım olmuş eline sağlık
Gayet de hoş seçimler olmuş
Bowling seti tam bana göre 🥰
Çok güzel bir bence olmuş elinize sağlık
Ahh o eski bayramlar bizim zamanımızda böyle güzel şeyler yoktu. Olan yerde de almaya paramız yoktu
her şey çok güzel çok iyi ucuuz
Umarım küçük kuzen sağlıklı doğar da almak nasip olur.
Çok güzel hediyeler emeğinize sağlık
Umarım küçük kuzen sağlıklı doğar da almak nasip olur
bebekler artık yaşadı. Diyebiliriz.
Çok şık kombinler var. Değerlendirilebilir
Çok güzel olmuş eline sağlık
anladım tamam bakarım olunca
ayh cok şekerler emegine saglik
Güzel paylaşım teşekkürler
Hepsi birbirinden güzel kıyafetler
Onu mutlu edecek tek hediye annesi.
Çok güzel bir paylaşım olmuş.
Çok güzel olmuş ellerinize sağlık
Şu çocuk kıyafetlerine bakınca kız çocuk kadar güzel bir şey yok şu dünyada diyorum. Bayramda süsleyip püsleyip annesiyle gezdirmek <3