ellerinize sağlık çok iyi paylaşım olmuş ürünleriniz çok kaliteli
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Çok güzel ürünler var ve fiyatları çok ucuz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bayram şekeri alın en iyisi o bence
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Oldukça kaliteli malzemeden yapılmış gibi duruyor. Gönül rahatlığıyla alınıp hediye edilebilir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yanakları ısırmalık yarabbim çıldırmalık
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yeğenime güneş gözlüğü aldım şimdiden
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Ebebek çok uygun ve kaliteli.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Vavv teşekkür ederizzzz 😊😊
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Harika paylaşım olmuş teşekkürler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bilgilendirme için teşekkürler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
elinize sağlık güzel bir paylaşım olmuş
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bayramda gelen çocuklara oyuncak hediye ediyorum hoşlarına gidiyor. İyi bir indirim olursa kullanırım.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Güzel bir paylaşım olmuş elinizee sağlık
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Güzel yazı olmuş emeğinize sağlık
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Güzel bir paylaşım olmuş 🤗
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hepsi çok güzel, emeğinize sağlık 👏🏻
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sanırım geçtiğimiz sene doğum yapan 5'ten fazla tanıdığım var :D 2021 biraz bebek yılı oldu. Yakın olduklarıma buradan hediye bakabilirim aşırı cici görünüyorlar.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
176Cevap
ebebek ürünleri=kalite, teşekkürler ebebek ve emekçileri.
Bir çocuğun neşesi daim olmalı
hmm guzel ama evde bebek yok
Ebebek hep kaliteli çok güzel yazı
Kardeşim için kullanıyoruz ebebek😉
Çok tatlılar güzel bir paylaşım olmuş
Çok güzeller. Etrafımda bunları alacal çocuk aradım.
Bebeğim için en iyi marka kesinlikle
Pahalı olmasa iyi knk ya m
Bayram hediyesiz olmaz mı cidden?
Güzel paylaşım teşekkürler...
Çok güzel bir yazı olmuş elinize sağlık 👏
Tesekkurler iyi bir bence olmuş
ellerinize sağlık çok iyi paylaşım olmuş ürünleriniz çok kaliteli
Çok güzel ürünler var ve fiyatları çok ucuz
Bayram şekeri alın en iyisi o bence
Oldukça kaliteli malzemeden yapılmış gibi duruyor. Gönül rahatlığıyla alınıp hediye edilebilir
Yanakları ısırmalık yarabbim çıldırmalık
Yeğenime güneş gözlüğü aldım şimdiden
Ebebek çok uygun ve kaliteli.
Vavv teşekkür ederizzzz 😊😊
Harika paylaşım olmuş teşekkürler
Bilgilendirme için teşekkürler
elinize sağlık güzel bir paylaşım olmuş
Bayramda gelen çocuklara oyuncak hediye ediyorum hoşlarına gidiyor. İyi bir indirim olursa kullanırım.
Güzel bir paylaşım olmuş elinizee sağlık
Güzel yazı olmuş emeğinize sağlık
Güzel bir paylaşım olmuş 🤗
Hepsi çok güzel, emeğinize sağlık 👏🏻
Sanırım geçtiğimiz sene doğum yapan 5'ten fazla tanıdığım var :D 2021 biraz bebek yılı oldu. Yakın olduklarıma buradan hediye bakabilirim aşırı cici görünüyorlar.