Her bayram olduğu gibi bu bayram da minikler bayram hediyelerini heyecanla bekliyor. 🛍 Bebekleri mu
Çocuk & Ebeveyn Bayram Hediyesiz Olmaz: Kıyafetten Oyuncağa Bebekleri Mutlu Edecek 10 Hediye (Sayfa 3) ebebek Takip Et Sponsorlu Anne & Çocuk Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1412 Bayram Hediyesiz Olmaz: Kıyafetten Oyuncağa Bebekleri Mutlu Edecek 10 Hediye Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 26 kişi beğendi
hakanseckin1 Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl bebekler güzel şeyler :) eğlenceli vakit geçirmek gerekli 0 0 Yorumla
AhmetSedat Takip Et Bilge Yaş: 31 +1 yıl Lütfen bayram ruhu gelsin artık. Nerede o eski bayramlar demekten bıktım usandım. 0 0 Yorumla
Abdurrezakk Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Ayıcık oyuncak araba akülü araba lüksün den hee 0 0 Yorumla
MetalciKemal Takip Et Xper 4 Yaş: 46 +1 yıl ebebek olmasa ne yapardık bence iyi ki varlar. 🤘 0 0 Yorumla
seniseviyordumbe Takip Et Xper 7 Yaş: 25 +1 yıl Çok güzel ve harika şeyler var teşekkürler e bebek😍😍😍 0 0 Yorumla
GriKelokşi Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Maalesef günümüzde çocuklar artık oyundan oyuncaktan anlamıyor. Hepsinin elinde birer telefon. Bu dönemdeki çocukların oyun kurma becerisi bile kalmadı ne yazıkki 0 0 Yorumla
Dallarıbastikiraz Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Yeğenime hemen seçeceğim bir tane. Teşekkürler e bebek 0 0 Yorumla
ayhani647 Takip Et Bilge Yaş: 31 +1 yıl Elinize emeğinize sağlık yararlı bir paylaşım olmuş 0 0 Yorumla
Hulya5656 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Yegenim 6 yasinda beraber baktik hepsine de alsana dio beni borca sokacaksınız 😂😂 0 0 Yorumla
Erencan2107 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Bayramlar çocuklar in en güzel anısı taşımakta ondan dolayı herseyin en güzeline layıklar 0 0 Yorumla
Frezya683 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Ebebek her ne kadar pahalı olsa da fiyatını hakediyor gerçekten kaliteli bir marka 0 0 Yorumla
nirhamm Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 456 cevap paylaştı. Hepsi de çok güzelmiş pahalı ama iyi 1 0 Yorumla
Smilinggirll Takip Et Yoda Yaş: 28 +1 yıl Oyuncakları ve kıyafetleri çok güzel aranan her şey bulunuyor 0 0 Yorumla
Revesma Takip Et Guru Yaş: 50 +1 yıl Pandemi her şeyi unutturdu bayram mı kaldı ziyaret mi 0 0 Yorumla
1kadin1galaxi Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl Hem uygun fiyat hem de kalite gercekten ebebekte 0 0 Yorumla
Gönlüm01 Takip Et Xper 5 Yaş: 49 +1 yıl Fırsatları değerlendirmek lazım. Paylaşım için teşekkürler elinize sağlık 0 0 Yorumla
Sarı_Papatyam_benim Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl çok güzeller ya :) bayramı en çok çocuklar bekler 0 0 Yorumla
gezer16 Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Çocukları sevindirmek güzel... bayrama anlam katmış oluruz... 0 0 Yorumla
isimsiztıss Takip Et Xper 6 Yaş: 22 +1 yıl Teşekkür ederim yeğenlerime almayı düşünüyordum iyi fikir oldu 0 0 Yorumla
m_ayaz Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Çocuklar hediyeye doymaz ki istekleri bitmiyor çünkü 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
176Cevap
Kıyafet oyuncak şeker ve bayram haçlı
bebekler güzel şeyler :) eğlenceli vakit geçirmek gerekli
Ellerinize sağlık güzel bir içerik olmuş
Hepsi de cok güzel ama fiyatları da güzel
Gerçekten çok güzel ürünler var. 🙏
Bayramda çocuklara olmazsa olmaz şekerdir bence
Güzel bir çalışma.. beğendim
Çok güzel hediyeler çooook güzel
nerede o eski bayramlarrrrr
Uygun fiyat ve güzel tüm ürünler
Nerde o eski bayramlar o heyecan
Lütfen bayram ruhu gelsin artık. Nerede o eski bayramlar demekten bıktım usandım.
Hepsi tarz olmuş kot takım
Ayıcık oyuncak araba akülü araba lüksün den hee
ebebek olmasa ne yapardık bence iyi ki varlar. 🤘
Çok güzel ve harika şeyler var teşekkürler e bebek😍😍😍
Maalesef günümüzde çocuklar artık oyundan oyuncaktan anlamıyor. Hepsinin elinde birer telefon. Bu dönemdeki çocukların oyun kurma becerisi bile kalmadı ne yazıkki
Hepsi de çok güzelmiş pahalı ama iyi
Yeğenime hemen seçeceğim bir tane. Teşekkürler e bebek
Elinize emeğinize sağlık yararlı bir paylaşım olmuş
Yegenim 6 yasinda beraber baktik hepsine de alsana dio beni borca sokacaksınız 😂😂
bayramda çocukları mutlu etmek lazım
Çocuğum olursa düşünürüm, henüz yok 🤯
yegenime bisiler almaliyim bu iyi oldu
Çok güzel kıyafetler varr
bayağı güzelmiş ellerinize sağlık
Bayramda para harcamak yaaa
Bayramlar çocuklar in en güzel anısı taşımakta ondan dolayı herseyin en güzeline layıklar
Ah nerde o eski bayramlar
Ah ah eski bayramlar nerede
Ebebek her ne kadar pahalı olsa da fiyatını hakediyor gerçekten kaliteli bir marka
ebebek çok güzel sitenin her şeyi güzel
Hepsi de çok güzelmiş pahalı ama iyi
Teşekkür ederim fikir oluştu
Güzel ürünler var teşekkürler
Güzel paylaşım teşekkürler ❤️
Güzel ürünler var teşekkürler
Güzel paylaşım teşekkürler.
Oyuncakları ve kıyafetleri çok güzel aranan her şey bulunuyor
Oyuncak en değerlisi bence
Pandemi her şeyi unutturdu bayram mı kaldı ziyaret mi
harika kalite mükemmel gerçekten sevdim
İyi ki varsın e bebek seviyoruz seni
Hem uygun fiyat hem de kalite gercekten ebebekte
O eski bayramlar kalmadi artikin ama
Eline sağlık yine çok güzel bir içerik olmuş.
Fırsatları değerlendirmek lazım. Paylaşım için teşekkürler elinize sağlık
Bayramda geliyo ama gram heyecan yok
çok güzeller ya :) bayramı en çok çocuklar bekler
Güzel ürünler var gerçekten mağazalarda
küçükken geçirdiğim bayramlar geldi aklıma :)
Bence ayakkabı ya da çanta olmalı
Çocukları sevindirmek güzel... bayrama anlam katmış oluruz...
Oyuncak en iyisi bence çok mutlu eder
Ellerine sağlık hepside çok güzel
insan hediye almak istiyo
Teşekkür ederim yeğenlerime almayı düşünüyordum iyi fikir oldu
Çocuklar hediyeye doymaz ki istekleri bitmiyor çünkü
Insan cocuk olmak istiyor
Bebeklere göre iyi ama ucuz olmali