Neden Aşeririz? İşte Hamileyken Canımızın Nefret Ettiğimiz Şeyleri Bile Çekmesinin Bilimsel Nedenleri!

Selam

Bugün düşünürken aklıma bir şey geldi hani hamile kadınlar aşırıyor ya sizce bu neden olur diye düşündüm?

Daha sonra bunu araştırdım en sade hale getirdim ve burada paylaşmak istedim umarım keyifle okursunuz…🥳

  • Hormonlardaki artış ve değişiklikler bazı kadınlarda genelde aslında hepsinde aslında normalde hiç yemedikleri yemeklere karşı bile bir istek yaratır.
Neden Aşeririz? İşte Hamileyken Canımızın Nefret Ettiğimiz Şeyleri Bile Çekmesinin Bilimsel Nedenleri!

Östrojen ve progesteron,

Bu iki tane arkadaş inanılmaz derecede hormonları tetikliyor canınız her şey istiyor.

  • Hamilelik döneminde koku ve tat alma duyguları Keskinleşiyor bununda etkisi var.
Neden Aşeririz? İşte Hamileyken Canımızın Nefret Ettiğimiz Şeyleri Bile Çekmesinin Bilimsel Nedenleri!
  • Vitamin eksikliği oluyor ondan da olabiliyor bu durum.

Yani kısa bir şekilde açıklamak gerekirse hormonal durumlardan kaynaklı ve bazı duygular Öncesine göre daha keskin bir hale geldikleri için olan bir durum genelde özellikle hamilelik durumunda dikkat ederseniz aşırı tatlı tuzlu ya da acı şeyler ister kadınlar öyle nötr tatlar tatmin etmez.

Neden Aşeririz? İşte Hamileyken Canımızın Nefret Ettiğimiz Şeyleri Bile Çekmesinin Bilimsel Nedenleri!

Okuduğunuz için teşekkürler beğenmeyi unutmayın…

#reda

Neden Aşeririz? İşte Hamileyken Canımızın Nefret Ettiğimiz Şeyleri Bile Çekmesinin Bilimsel Nedenleri!
Cevapla