Selam
Bugün düşünürken aklıma bir şey geldi hani hamile kadınlar aşırıyor ya sizce bu neden olur diye düşündüm?
Daha sonra bunu araştırdım en sade hale getirdim ve burada paylaşmak istedim umarım keyifle okursunuz…🥳
- Hormonlardaki artış ve değişiklikler bazı kadınlarda genelde aslında hepsinde aslında normalde hiç yemedikleri yemeklere karşı bile bir istek yaratır.

Östrojen ve progesteron,
Bu iki tane arkadaş inanılmaz derecede hormonları tetikliyor canınız her şey istiyor.
- Hamilelik döneminde koku ve tat alma duyguları Keskinleşiyor bununda etkisi var.

- Vitamin eksikliği oluyor ondan da olabiliyor bu durum.
Yani kısa bir şekilde açıklamak gerekirse hormonal durumlardan kaynaklı ve bazı duygular Öncesine göre daha keskin bir hale geldikleri için olan bir durum genelde özellikle hamilelik durumunda dikkat ederseniz aşırı tatlı tuzlu ya da acı şeyler ister kadınlar öyle nötr tatlar tatmin etmez.

Okuduğunuz için teşekkürler beğenmeyi unutmayın…
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar