Yeni anneler nasılsınız? Umarım her şey yolundadır. 💚 Beni soracak olursanız, artık çok daha iyiyim
Çocuk & Ebeveyn Deniyor Bebeğim Kucağımda: Yeni Annelerin Emzirme Döneminde Artan İhtiyaçları İçin Önerim Var! (Sayfa 2) nanelikedi Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 352 Bebeğim Kucağımda: Yeni Annelerin Emzirme Döneminde Artan İhtiyaçları İçin Önerim Var! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 37 kişi beğendi
sliderbaby Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl faydali bir bilgiymis anne oldugumda anlarim galiba 0 0 Yorumla
Kardelen116 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Teyzem yeni doğum yaptı gerçekten buna ihtiyacı var teşekkürler yardımlarınız için 0 0 Yorumla
sibeldogan06 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl İnsallh bı gün anne olduğumda bu bilgiler çok işime yaricak tskkur ederim 😊 0 0 Yorumla
s Ayabasanmaymun Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 676 cevap paylaştı. Çocuğum yok hatta bekarım ama ilgiyle okudum 😅 oldukça başarılı bir yazıydı, kaleminize sağlık 0 0 Yorumla
Fitalya Takip Et Xper 6 Yaş: 34 +1 yıl Bir gün anne olursam muhakkak okuyacağım. Teşekkürler. 0 0 Yorumla
zeynzeyn3737 Takip Et Xper 6 Yaş: 41 +1 yıl Anne olmak dünyanın en güzel şeyi ALLAH herkese nasip. etsin 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl ben de yeni dogum yaptım fakat bebegim mememi tutmuyor öneriniz nedir acaba 0 1 Yorumla nanelikedi +1 yıl KizlarSoruyor'da çok güzel bir BiBilenimiz var Emzirme Danışmanı, bir soru açıp davet edebilirsiniz sorunuza https://www.kizlarsoruyor.com/bibilen/esraertugrul Yorumla
bi_tubaa Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Böyle yazıların burada paylaşılması bana mutluluk veriyor 0 1 Yorumla nanelikedi +1 yıl Tabii, herkes kendi fikrini özgürce yazabiliyor gerçekten... Yorumla
Yo9urt Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl bu dönemi bilmem ama çevremde bu dönemi yaşayan bayan sayısı fazla hep rezene çayı içtiklerini duydum. 0 2 Yorumla a ponçikmom +1 yıl doğru rezene çayının çok değerli faydaları var ama bir takviye değil malesef. Yorumla nanelikedi +1 yıl Biz anneler hem kendimizi hem bebeğimizi beslediğimizden vitamin, mineral depolarımızı çabuk tüketiyoruz, o yüzden takviyelere ihtiyacımız oluyor Yorumla
OkyanusAsena Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Anne değilim. Çevremde yeni anne yok ama araştırmayı ve yeni şeylere göz atmayı seviyorum. Kesinlikle daha fazla araştırma yapmalıyım. 0 1 Yorumla nanelikedi +1 yıl Bilinç ancak böyle oluşuyor, tebrik ederim. Yorumla
Çikolatalıkek478 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Bebekle ten tene temas halinde olmak bol bol su içmek bunlar daçok fazla süt yapımını ve bebekle anne arasındaki ilişkiyi arttırır 0 1 Yorumla nanelikedi +1 yıl Kesinlikle doğru Yorumla
Kedisever1234567890 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Bende hep anne olmak istedim iki kere de denedim ama hep yanlış kişiler bir gün doğru kişiye denk geleceğimi biliyorum 0 0 Yorumla
pelinyavuz Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Takviye gıda almak biraz sakıncalı değil mi yani gıda derken böyle ilaçlar 0 4 Yorumla a ponçikmom +1 yıl Bu bir ilaç değil, yiyeceklerden alıp yetmeyen ya da eksik kalan vitamin depolarını dolduruyor Yorumla pelinyavuz +1 yıl Ama sonuçta o kapsülünde bozulmaması için içine ilave şeyler atılıyor zararlı değil mi? Yorumla nanelikedi +1 yıl Sağlık Bakanlığı onaylamış emziren anneler için canım. Bu onaylar öyle olsa verilmezdi Yorumla 1 yorumu gör pelinyavuz +1 yıl Teşekkürler ❤️ Yorumla
Lila3443 Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Güzel paylaşım olmuş böyle yazılara insanların ihtiyacı var 0 1 Yorumla nanelikedi +1 yıl Umarım birilerine faydalı olurum Yorumla
ayşee1453 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Daha önce böyle bi duygu yaşamadım ama inş nasip olur 0 2 Yorumla a ponçikmom +1 yıl Dilerim sağlıkla size de olur Yorumla nanelikedi +1 yıl Allah isteyen herkese evlat sevgisi versin Yorumla
Bienvenidos Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Beslenmeye özellikle çok fazla dikkat etmek gerekiyor 0 2 Yorumla a ponçikmom +1 yıl Haklısınız Yorumla nanelikedi +1 yıl Gerçekten de öyle Yorumla
rbabrn Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Ellerinize emeğinize sağlık güzel bir paylaşım olmuş 0 1 Yorumla nanelikedi +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
Sıla_vzn Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Anne olmayı çok istiyorum ama tabiki hazır olduğumda ☺️ 0 1 Yorumla nanelikedi +1 yıl Her şeyin bir doğru zamanı var, hayırlısıyla olsun :) Yorumla
Neerminn Takip Et Xper 3 Yaş: 57 +1 yıl Boş bol sıvı ve meyve tüketimi ayrıca balık çok süt yapar 0 1 Yorumla nanelikedi +1 yıl Evet dengeli ve sağlıklı beslenme çok önemli ama takviyelere yine de ihtiyaç duyuyor anneler kesinlikle Yorumla
Antalyalii0777 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Kiz kardeşime kullaniyoruz biZde çok güzel bir ürün 0 1 Yorumla nanelikedi +1 yıl Evet çok güzel gerçekten Yorumla
maaria Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Çok güzel bence kardeşimde anne ona onericem 1 2 Yorumla nanelikedi +1 yıl Bence çok memnun kalır Yorumla maaria +1 yıl Ayn teşekkürler 🌸 Yorumla
bitterrciikolataa Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Hayırlısıyla anne olurum da bu tarz soruları öyle cevaplarım dua edin bende istiyorum 😊 0 0 Yorumla
_PsychoGirl_234 Takip Et Xper 1 Yaş: 32 +1 yıl Bebeğim Kucağımda: Yeni Annelerin Emzirme Döneminde Artan İhtiyaçları İçin Önerim Var! 0 0 Yorumla
Alinda_ada Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Güzel bilgiler için teşekkürler, çok aydınlatıcı olmuş ☺️ 0 0 Yorumla
icimcikti Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Şu günlerde aşırı dogurasim var zaten gördüğüm posta bak 0 0 Yorumla
FilBöcegi00 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Henüz anne degilim Allah herkese anneligi nasip etsin 0 0 Yorumla
xwzxwz Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Allah bağışlasın oğlunuzu... çok güzel bir paylaşım... 0 0 Yorumla
purpleb Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl yakında arkadaşım doğum yapacak hemen ona gönderdim 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
faydali bir bilgiymis anne oldugumda anlarim galiba
Teyzem yeni doğum yaptı gerçekten buna ihtiyacı var teşekkürler yardımlarınız için
İnsallh bı gün anne olduğumda bu bilgiler çok işime yaricak tskkur ederim 😊
Çocuğum yok hatta bekarım ama ilgiyle okudum 😅 oldukça başarılı bir yazıydı, kaleminize sağlık
Bir gün anne olursam muhakkak okuyacağım. Teşekkürler.
Anne olmak dünyanın en güzel şeyi ALLAH herkese nasip. etsin
ben de yeni dogum yaptım fakat bebegim mememi tutmuyor öneriniz nedir acaba
KizlarSoruyor'da çok güzel bir BiBilenimiz var Emzirme Danışmanı, bir soru açıp davet edebilirsiniz sorunuza
https://www.kizlarsoruyor.com/bibilen/esraertugrul
Böyle yazıların burada paylaşılması bana mutluluk veriyor
Tabii, herkes kendi fikrini özgürce yazabiliyor gerçekten...
Güzel ve bilgilendirici bir yazı olmuş anne olunca denenebilir😊
Bilmiyorum ki anne olmadığım için pek Bir bilgim yok
bu dönemi bilmem ama çevremde bu dönemi yaşayan bayan sayısı fazla hep rezene çayı içtiklerini duydum.
doğru rezene çayının çok değerli faydaları var ama bir takviye değil malesef.
Biz anneler hem kendimizi hem bebeğimizi beslediğimizden vitamin, mineral depolarımızı çabuk tüketiyoruz, o yüzden takviyelere ihtiyacımız oluyor
Anne değilim. Çevremde yeni anne yok ama araştırmayı ve yeni şeylere göz atmayı seviyorum. Kesinlikle daha fazla araştırma yapmalıyım.
Bilinç ancak böyle oluşuyor, tebrik ederim.
Bebekle ten tene temas halinde olmak bol bol su içmek bunlar daçok fazla süt yapımını ve bebekle anne arasındaki ilişkiyi arttırır
Kesinlikle doğru
Bende hep anne olmak istedim iki kere de denedim ama hep yanlış kişiler bir gün doğru kişiye denk geleceğimi biliyorum
Takviye gıda almak biraz sakıncalı değil mi yani gıda derken böyle ilaçlar
Bu bir ilaç değil, yiyeceklerden alıp yetmeyen ya da eksik kalan vitamin depolarını dolduruyor
Ama sonuçta o kapsülünde bozulmaması için içine ilave şeyler atılıyor zararlı değil mi?
Sağlık Bakanlığı onaylamış emziren anneler için canım. Bu onaylar öyle olsa verilmezdi
Teşekkürler ❤️
Güzel paylaşım olmuş böyle yazılara insanların ihtiyacı var
Umarım birilerine faydalı olurum
Daha önce böyle bi duygu yaşamadım ama inş nasip olur
Dilerim sağlıkla size de olur
Allah isteyen herkese evlat sevgisi versin
Beslenmeye özellikle çok fazla dikkat etmek gerekiyor
Haklısınız
Gerçekten de öyle
Ellerinize emeğinize sağlık güzel bir paylaşım olmuş
Teşekkür ederim
Anne olmayı çok istiyorum ama tabiki hazır olduğumda ☺️
Her şeyin bir doğru zamanı var, hayırlısıyla olsun :)
Boş bol sıvı ve meyve tüketimi ayrıca balık çok süt yapar
Evet dengeli ve sağlıklı beslenme çok önemli ama takviyelere yine de ihtiyaç duyuyor anneler kesinlikle
Kiz kardeşime kullaniyoruz biZde çok güzel bir ürün
Evet çok güzel gerçekten
Çok güzel bence kardeşimde anne ona onericem
Bence çok memnun kalır
Ayn teşekkürler 🌸
Hayırlısıyla anne olurum da bu tarz soruları öyle cevaplarım dua edin bende istiyorum 😊
Bebeğim Kucağımda: Yeni Annelerin Emzirme Döneminde Artan İhtiyaçları İçin Önerim Var!
Güzel bilgiler için teşekkürler, çok aydınlatıcı olmuş ☺️
Şu günlerde aşırı dogurasim var zaten gördüğüm posta bak
Henüz anne degilim Allah herkese anneligi nasip etsin
Allah bağışlasın oğlunuzu... çok güzel bir paylaşım...
yakında arkadaşım doğum yapacak hemen ona gönderdim