Bebekler için anne sütünün yerini hiçbir şey tutamaz! 👶 Ama emzirmenin öyle zorlu yanları var ki, y
Çocuk & Ebeveyn Yeni Annelerin Emzirme Serüveninde Yaşadığı 8 Sorun (Sayfa 4) Philips LatteGo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 264 Yeni Annelerin Emzirme Serüveninde Yaşadığı 8 Sorun Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 30 kişi beğendi
papatyaseven1kız Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Çok güzel olmuş bilgilendirme için teşekkürler 🙏🏻💗 0 0 Yorumla
Ayşeeee87878 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 +1 yıl Elinize sağlık gercekten herkesin bilmesi gereken dogru bilgiler 0 0 Yorumla
hiiamnil Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl bilgi için çok teşekkür ederiz herkesin bilmesi gereken şeylerdi 0 0 Yorumla
Starbusts Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Bilgi için teşekkürler Allah anne olmak isteyen tüm bayanlara nasip eder inşallah 0 0 Yorumla
turkishdelight_ Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Ya göğüs uçlarını ısırıyorlar kopardıkları Bile oluyor çoçuk yapmayacağım😂 0 0 Yorumla
aMarilynMonroea Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Bu şekilde bilinçli paylaşımlar görmek beni çok mutlu ediyor. Yakınlarıma tavsiyede bulunacağım. 0 0 Yorumla
gizlivegas Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Yeni emzirme de yaralar :( Aci verici ama karbonatlı su geciriyor diyorlar 0 0 Yorumla
Changkyun Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl Annem bize hep ayakta yapardim diyordu...Yoksa icmezmisiz ... 😂😂😂 0 0 Yorumla
Dertlerdenizolmuş Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Çok teşekkürler bilgilendirme içinnnn inşallah hepimiz bir hün bu duyguyu tadarız 0 0 Yorumla
xZEHİRLİÇİÇEKx Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl şu an bebeğim olmadiğı için oyle sıkıntılarımda yok. Umarım ilerdede olmaz 0 0 Yorumla
kissing_me Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Mastit en büyük sorun. Ablamdan biliyorum. cok sıkıntılı. 0 0 Yorumla
Gmzklds Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Allah yardımcımız olsun kadın olmak çok zor ama kadın ölmek kolay 0 0 Yorumla
Şhedaanr Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Bebek anneden süt değil huzur, sekine emiyor der Adem Güneş hocam. 0 0 Yorumla
Rookieee14 Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Bebekleri memeyi kavrayamazsa “Şimdi ne yapacağım?” diye ufak çaplı bir panik yaşarlar. 0 0 Yorumla
çilekliiiisüttt Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Anne olanların sorunlarını bilmediğim için ne desem boş 0 0 Yorumla
ҡєԀı-ʟıṡѧ Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Muhteşem bir paylaşım olmuş bilgiler için çok sağolun 0 0 Yorumla
EliF_NaZz Takip Et Xper 4 Yaş: 40 +1 yıl Sezeryanla doğumda sütun gelmemesi kadar sorun yoktur sanrm 0 0 Yorumla
_xCeylanx_ Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Anne değilim olursam aklımda olsun diye okumaya geldim mfmfmfmf 0 0 Yorumla
asdasasdas1234 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Çok uzun yazmaya üşendim ve bu anneler için çok zor bir durummuş bunu öğrendim 0 0 Yorumla
Sevda2301 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Güzel içerik henüz anne olmama seneler var sanırım ama olsun jsjdjdjdj 0 0 Yorumla
Naznisakorin Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Annelere sabır versin Allah. Tabi anne olabilenlere. 0 0 Yorumla
owlsss Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Cidden çok zor Allah bütün annelere kolaylık versin. Bir tarafta çocuk bir tarafta eş cidden çok zor 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Annelik kadar fedakarlık ve her anlamda cesaret isteyen bir şey daha var mı acaba?Kocam doğursa keşke 👶 0 0 Yorumla
nanamichandesu Takip Et Xper 7 Yaş: 23 +1 yıl Annelik her bakımdan emek ve fedakarlık demekmiş 1 0 Yorumla
nirhamm Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 456 cevap paylaştı. Güzel ama pahalı ürünler. 1 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Çok güzel olmuş bilgilendirme için teşekkürler 🙏🏻💗
Elinize sağlık gercekten herkesin bilmesi gereken dogru bilgiler
bilgi için çok teşekkür ederiz herkesin bilmesi gereken şeylerdi
Bilgi için teşekkürler Allah anne olmak isteyen tüm bayanlara nasip eder inşallah
Ya göğüs uçlarını ısırıyorlar kopardıkları Bile oluyor çoçuk yapmayacağım😂
Bu şekilde bilinçli paylaşımlar görmek beni çok mutlu ediyor. Yakınlarıma tavsiyede bulunacağım.
Yeni emzirme de yaralar :( Aci verici ama karbonatlı su geciriyor diyorlar
Annem bize hep ayakta yapardim diyordu...
Yoksa icmezmisiz ... 😂😂😂
Çok teşekkürler bilgilendirme içinnnn inşallah hepimiz bir hün bu duyguyu tadarız
şu an bebeğim olmadiğı için oyle sıkıntılarımda yok. Umarım ilerdede olmaz
Mastit en büyük sorun. Ablamdan biliyorum. cok sıkıntılı.
Allah yardımcımız olsun kadın olmak çok zor ama kadın ölmek kolay
Bebek anneden süt değil huzur, sekine emiyor der Adem Güneş hocam.
Bebekleri memeyi kavrayamazsa “Şimdi ne yapacağım?” diye ufak çaplı bir panik yaşarlar.
Anne olanların sorunlarını bilmediğim için ne desem boş
Muhteşem bir paylaşım olmuş bilgiler için çok sağolun
Sezeryanla doğumda sütun gelmemesi kadar sorun yoktur sanrm
Anne değilim olursam aklımda olsun diye okumaya geldim mfmfmfmf
Çok uzun yazmaya üşendim ve bu anneler için çok zor bir durummuş bunu öğrendim
Güzel içerik henüz anne olmama seneler var sanırım ama olsun jsjdjdjdj
Annelere sabır versin Allah. Tabi anne olabilenlere.
Cidden çok zor Allah bütün annelere kolaylık versin. Bir tarafta çocuk bir tarafta eş cidden çok zor
Ay ya anne olmak işte 🥺❤️
Emeğine sağlık çok güzel olmuş
Annelik kadar fedakarlık ve her anlamda cesaret isteyen bir şey daha var mı acaba?
Kocam doğursa keşke 👶
Annelik her bakımdan emek ve fedakarlık demekmiş
Güzel ama pahalı ürünler.
Yararlı olur umarım çok gerekli ya hani sanki
Anneler için baya kullanışlı ☺️
anne olmak zor ya vallaha