Bebekler için anne sütünün yerini hiçbir şey tutamaz! 👶 Ama emzirmenin öyle zorlu yanları var ki, y
Çocuk & Ebeveyn Yeni Annelerin Emzirme Serüveninde Yaşadığı 8 Sorun (Sayfa 3) Philips LatteGo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 264 Yeni Annelerin Emzirme Serüveninde Yaşadığı 8 Sorun Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 30 kişi beğendi
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Yakında emzirmeye başlayacağım 7 aylık ve çok heyecanlıyım korkularimda var umarım baş edeceğim 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl şu an da anne olmadiğim için bişey diyemiyorum. Ama güzel bi yazı olmuş 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Arkadaşlarım göğüs pompasi kullaniyor. Ama malesef benim cocugum olmayacak 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Her olgun kadının bu güzel ve sevgi dolu duyguyu yaşaması dileyile 😇 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Emzirmek kolay gözüksede zaman alan ve çok zahmetli bir iş. Faydalı olmuş elinize sağlık 🌸 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ablam göğüsleri ağrımasın diye süt makinesi kullanıyordu çok memnundu 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Çevremde denk geldim sorunlar yaşayana bana o kadar zor geliyor ki güzel bilgiler teşekkürler 0 0 Yorumla
mrvoznc Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Annelerimiz ne kadar da zor zamanalr geçiriyorlar aslinda 0 0 Yorumla
jessicahyde Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl Annelere alan verilmesi onlar için epey iyi olacaktır. 0 0 Yorumla
zada13 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl Yeni anne değilim ama yeni anneler için yararlı bir yazı olmuş 0 0 Yorumla
Kedigillerdenbiriyim Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Böyle şeylere çok dikkat etmek lazım. İleride çocuk sahibi olduğumda ben de philips ürünletini mutlaka kullanırım. Bildiğimiz bi marka 0 0 Yorumla
Opeldam Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Bebek ısırması, emmesi , emmemesi, sütün çokluğu azlığı ilerde dişsel ve iskeletsel problemlere yol açabilir annelerin çok dikkat etmesi gerekir 0 0 Yorumla
coco_barbiecim Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Çocuk dogurmak basli basina sacmalik yaslanirsiniz vucudunuz bozulur cekilen cile kalir kocanizla araniz bozulur 0 0 Yorumla
merlx Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl çocuğum maalesef yok ama olursa kesinlikle alırım teşekkürler. daha olmasını düşünmüyorum, ve çok güzel yazı teşekkür ediyorum tekrardan :) 0 0 Yorumla
Rinarin Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Bu tarz bilgilerin o duruma girilmeden öğrenilmesi gerektiğinden yanayım. Faydalı paylaşımınız için teşekkürler. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Benim göğüslerimden kan geliyodu okadar kötü olduki 0 2 Yorumla clelia +1 yıl Neden, meme başı mı yara oldu Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet Yorumla
Quiable Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl önceleri eğer evlenip çocuğum olursa bu koca göğüslerim daha çok büyücek yandım derdim ama böyle notlar okudukça anneliği snaki benimsiyorum 0 0 Yorumla
slandrella00 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl çocuk yapmaktan her zaman korkmuşumdur ya normal doğumdan o kadar korkuyorum ki sezeryan yaptırmak isterim 0 0 Yorumla
TinyRiot Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Emzşrmek göründüğü kadar kolay değil, canından can gidiyor ilk zamanlar kadınların. 0 0 Yorumla
kimod0 Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Aventi öneriyorlar genelde. güzel bir yazı teşekkür ederim 0 0 Yorumla
bsnsbssgs Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Dünyanın en güzel hissi anne olmak ya o günü bekliyorum😁 0 0 Yorumla
Gidinİşinize Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Çok faydalı bilgiler. Sık kullanılanlara ekledim gerektğinde çabuk ulaşmak için. 0 0 Yorumla
Onepiece_ Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Gerçekten bu olay bir mucize ve emek çok fazla bütün annelerimizin değeri bilinmeli 0 0 Yorumla
sherlockkk97 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Bir yerde emzirirken tüm gözlerin üstünde olması da çok zor 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Cok guzel bir paylasim olmus bilgilendirme icin tesekkurler
Yakında emzirmeye başlayacağım 7 aylık ve çok heyecanlıyım korkularimda var umarım baş edeceğim
şu an da anne olmadiğim için bişey diyemiyorum. Ama güzel bi yazı olmuş
Arkadaşlarım göğüs pompasi kullaniyor. Ama malesef benim cocugum olmayacak
Bebeğim yok ama çok güzel bilgiler paylaşılmış teşekkürler.
Yaşadığım her şey gözümün önünden geçti. Hey gidi 🤭
annelerin çilesi... ya durumu olmayan anneler napsın? :(
Annelerimiz baş tacımız, çok zorluklarla karşılaşıyorlar
Her olgun kadının bu güzel ve sevgi dolu duyguyu yaşaması dileyile 😇
Emzirmek kolay gözüksede zaman alan ve çok zahmetli bir iş. Faydalı olmuş elinize sağlık 🌸
Ablam göğüsleri ağrımasın diye süt makinesi kullanıyordu çok memnundu
Emziren annelerinin göğüs hassasiyetini kimse bilemez
Çevremde denk geldim sorunlar yaşayana bana o kadar zor geliyor ki güzel bilgiler teşekkürler
Annelerimiz ne kadar da zor zamanalr geçiriyorlar aslinda
Annelere alan verilmesi onlar için epey iyi olacaktır.
Yeni anne değilim ama yeni anneler için yararlı bir yazı olmuş
Böyle şeylere çok dikkat etmek lazım. İleride çocuk sahibi olduğumda ben de philips ürünletini mutlaka kullanırım.
Bildiğimiz bi marka
Bebek ısırması, emmesi , emmemesi, sütün çokluğu azlığı ilerde dişsel ve iskeletsel problemlere yol açabilir annelerin çok dikkat etmesi gerekir
Çocuk dogurmak basli basina sacmalik yaslanirsiniz vucudunuz bozulur cekilen cile kalir kocanizla araniz bozulur
çocuğum maalesef yok ama olursa kesinlikle alırım teşekkürler. daha olmasını düşünmüyorum, ve çok güzel yazı teşekkür ediyorum tekrardan :)
Bu tarz bilgilerin o duruma girilmeden öğrenilmesi gerektiğinden yanayım. Faydalı paylaşımınız için teşekkürler.
Benim göğüslerimden kan geliyodu okadar kötü olduki
Neden, meme başı mı yara oldu
Evet
önceleri eğer evlenip çocuğum olursa bu koca göğüslerim daha çok büyücek yandım derdim ama böyle notlar okudukça anneliği snaki benimsiyorum
çocuk yapmaktan her zaman korkmuşumdur ya normal doğumdan o kadar korkuyorum ki sezeryan yaptırmak isterim
Emzşrmek göründüğü kadar kolay değil, canından can gidiyor ilk zamanlar kadınların.
Aventi öneriyorlar genelde. güzel bir yazı teşekkür ederim
Dünyanın en güzel hissi anne olmak ya o günü bekliyorum😁
Çok faydalı bilgiler. Sık kullanılanlara ekledim gerektğinde çabuk ulaşmak için.
Gerçekten bu olay bir mucize ve emek çok fazla bütün annelerimizin değeri bilinmeli
Bir yerde emzirirken tüm gözlerin üstünde olması da çok zor