Avent in ürünleri gerçekten bebek sağlığı açısından mükemmel bir ürün.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben daima her şeyin doğal olanından yanayım sütü direkt içsin kafası ama maalesef günümüzde kadınlar çocuklarının büyüme evrelerine şahit olamıyorlar sağıp bakıcıya bırakıyorlar onlar da haklı
Bence emzirmek çok havalı duruyor. Yani bebeğini alıp kucağına emzirmek ve o göğsünde uyuya kalması daha da havalı ama UZAKTAN... Bunun zorluğu da var yanı. Soruda belirtilmiş.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Elinize sağlık çok iyi olmuş, çok güvenilir bi markasınız anne olursam kullanıcam
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
bişey sorcam bebek emzirdikten sonra memeiz sarkıyo mu
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Canım anneler.😍 ellerinden geleni yaparlar ama yine de kendilerini suçlu hissederler.
Kızlar Ne Diyor
Çocuğum olmadığı için pek işime yaramaz şimdilik ama keyifle okudum elinize sağlık :)
Umarın işe yarar yani yoksa gerçekten yeter diye bağırıcam
Umarım sorun yaşamam çok korkuyorum bu tür şeylerden
Bilgi için çok teşekkür ederiz herkesin bilmesi gereken şeyler bunlar.. 🙏🏻 Emeğinize sağlık.
Şu an da bu duyguyu hiç bilmiyorum ama cok derin bişey oldugunu tahmin ediyorum
Uyusunda büyüsün ninni tıpış tıpış yürüsün ninni eeeee eeeeee
Şuanlık sadece okumak ve not almakla yetinsem de umarım günün birinde bende anne olurum.
Gelecekte anne olma isteğimin önüne geçebilecek sebepler. Teşekkürler!
Şuanda bu duygunun nasıl olduğunu bilemediğim için birşey diyemiyorum kfkfk
Meme ucu yaraları en kötüsü çektiğim acıları bir ben bilirim göğüs pompası gerekli gerçekten
20 ay emzirdim aynı sorun bende de oluştu
Nekadar uzun Çok sık emxirince acır zeytinyağı Acıyı geçirir yarayı önler
Çok az sütüm olmuştu ikiz bebeklerim vardı çok üzücü bir süreçti emzirme süreci.
Cennet annelerin ayakları altında işte çocuk o kadar kolay gelmiyor dünyaya
Zor olduğunu tahmin ettiğim olay , böyle ürünlerin çıkması rahatlatıyor insanı
O yollardan geceli çok oldu yeni annelerin Allah yardımcısı olsun
Çok kullanışlı bir ürüne benziyor. Paylaşım için teşekkürler.
Güzel şeyler için acıya katlanmak da, hayatın cilvesi olsa gerek:)
İnşallah bende bir gün annelik duygusunu tatıp bebeğimi emzirebilirimm
Avent in ürünleri gerçekten bebek sağlığı açısından mükemmel bir ürün.
Ben daima her şeyin doğal olanından yanayım sütü direkt içsin kafası ama maalesef günümüzde kadınlar çocuklarının büyüme evrelerine şahit olamıyorlar sağıp bakıcıya bırakıyorlar onlar da haklı
Allahim kolaylık versin. Sorunsuz bir emzirme dönemi geçirmelerini isterim
Bunu kesınlıkle deneyeceğım aklımın bı köşesınde😊🙈
Hamile annelerin alacağı ilk şey göğüs kalkanı olsun kesinlikle çok etkili
Annelere ve anne adaylarına muhteşem faydalı olan bilgiler ve çözüm olmuş 🌹
Tek ihtiyaç duydukları biraz sessizlik olsa da sağım sırasında çıkan yüksek sese tahammül etmek zorunda kalırlar. :) bu sanırım
Bence her şey iç güdümle gelecek o sorunları zamanla çözeceğim
Bence emzirmek çok havalı duruyor. Yani bebeğini alıp kucağına emzirmek ve o göğsünde uyuya kalması daha da havalı ama UZAKTAN...
Bunun zorluğu da var yanı. Soruda belirtilmiş.
Elinize sağlık çok iyi olmuş, çok güvenilir bi markasınız anne olursam kullanıcam
bişey sorcam bebek emzirdikten sonra memeiz sarkıyo mu
Canım anneler.😍 ellerinden geleni yaparlar ama yine de kendilerini suçlu hissederler.