Merhabalar KScanlar:)
Bebeğimiz yavaş yavaş büyüyor. En önemli zamanlarını da anne sütünü alarak beslendi. Yani ilk altı ay. Şimdi artık sütten kesme zamanı geldi. Bunun için önceden bilgilenmek bizim için her zaman en iyisi olmuştur.
Sütten kesmek için doğru zaman mı?

Önce bunu bilmek gerekir. Genel olarak bebekler 18-24 ay gibi sürelerde sütten kesilir. Bu onun diğer yiyeceklere yönelip hem uyku düzenin oluşmasına katkı sağlar. Hem de daha iyi beslenmesine. Anne sütü artık yetersiz gelmeye başlamıştır çünkü.
En sakin zamanını bekleyin

Sütten kesmek için en iyi zaman onun en sakin zamanıdır. Huysuz olduğu zamanlarda denemeyin bile ters etki yapar. Mesela diş çıkaracağı dönemler
Yavaş yavaş kesin

Travma oluşturmadan yavaş yavaş kesin. Hem bu yavaşlamada süt üretimi de azalacaktır. Hem de bebekte psikolojik baskı olmayacaktır.
Aile bireylerinden yardım alın

Bebeğinizi beslerken diğer aile büyüklerinden yardım alabilirsiniz. Bu şekilde aç olan bebek annesini gördüğünde direk süt istemek zorunda kalmayacaktır.
Gece ya da gündüz emzirmeyi bırakın

Hangisi daha kolayınıza giderse bir tarafı seçip devam etmeyin. Mesela gündüz emiyorsa gece emzirmeyin. Gece emiyorsa da gündüz anne sütü vermeyin.
Bol bol sarılın, oyun oynayın

Bebeğinizin bu dönemde size çok ihtiyacı var. En sevdiği şey artık elinden alınıyor. Bunu içselleştirebilir. Bunun için bol bol sarılın. Tensel temas kurun. Ayrıca oyunlar oynatarak ilgisini dağıtın.
#ruyamm keyifli okumalar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar