
Yani en baştaki ikisi gibi biri sarı biri beyaz altın mı ya da bir ondan bir ondan mı

bakın açık menü ayfonum da var ama önümde ki ayfone benim değil elimdekiyle çekiyorum sonradan görme zenginim ben zengin pozu vvermiş :D
Ben olmadığım için sorun yok 😁
öyle iğrençç bile elin olmadığı için ne kadar şükretsen az o zaman
bir*
Cartier alabilecek bir kadın!! Bence tanışmalıyız.. jdjajf
Cartier den anlayan bir erkek !! lakin ben evliyim
Kader utansın!!! Hejajd
Biri beyaz olursa daha basit durur bence. Ama eğer ağır dursun diyorsan ikisi de sarı olsun.
Cevap
6Cevap
İki sarı hoş olur gadasi
Direk imitasyon al bunları altın almanın anlamı yok
Hayır asla sahte takmam
Bunları geri satarken bir değeri olmaz ki yani çok değer kaybına uğrar hele şu an altın tekrar hareketleniyorken riskli bir alışveriş olur. Ceyrek 318 oldu yine cikiyo
Biliyorum ama genç ve heves varkentakmazsam ne zaman takıcam altın altındır yani
Yani şunun kolunda duranının altın veya başka bir maden olmasının anlamı ne :) birisi 50 lira birisi 5400 TL ikiside kolunda aynı hissi verecek yani çok gereksiz görüyorum. Gençsin tamam güzelde bunu takınca ne değişecek egonu tatmin etmekten başka :)
beni de marangoza vermişlerdi zanaat öğren altın bileziğin olsun diye
Paçanga böreklerinde gözüm kaldı :D
Güzel değil bu ne
Kaliteden anlamıyosanız yazmayın
Anlamıyorum körüm
Hacı sabancıya aldir😄😄
Beyaz sanki daha hos
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar