Megane 3 mü, clio4 mü, hyundai i20 mi, fiestamı?

Ark 44 bin liraya yakınn bir bütçem war iyi seri çekişli konforlu bı araç almak istiyorum bu 4 araç arasında kaldım i20 2014 sonrası modelleri baya hoş 1.2 ler ama bütçemide baya asıolar uzak kalıo o fiestanın 1.4 leri var o fiyata oda 2012 model dizel fakat 75 beygir yaylalara rampalara çıkan bir insanım clio4 guzel hoş 2015 tüp benzin oda 1.2 korkutuyo beni geriye megana 3 kaldı 2012 model lpg benzin 125 beygr cvarı sanırım ama hiç kullanmadım sizce hangisi daha mantıklı?
Megane 3 mü, clio4 mü, hyundai i20 mi, fiestamı?
Cevapla