Bugün kırtasiye alışverişi yaptım ileride ünlü bir ressam olmaya karar verdim şimdiden hazırlık yapıyorum bir kaç boya filan aldım kalemler aldım öyle işte nasıllar? 


Hepsi çok şeker görünüyor Allah güle güle eskitme imkanı tanısın :) Hayırlı akşamlar nasıl bir dua ettim bende tam çözemedim :D
Ahaha: )
Kuzenim de gördü şimdi bana da al bunlardan diyor ahaha zevkleriniz aynıymış :D
Vayy kuzeninle tanıştır beni: ) selamlar öpüyorum onu♡
O da sana merhaba diyor çok utandı senden küçük ablası :D :D :D
Yanakları pembe pantere döndü :D
O da seni öpüyormuş :D
Pembe panter mi en sevdiğim: ) dur bir tane öpeyim ben onu: )
Hahaha tamam öp bakalım :D
Güle güle kullan
🌹.
O kalpli etiketleri ver de sevdiğimiz adama yapıştıralım kanka😀
All bacım al: )
Hepsi çok güzel
Cevap
26Cevap
Çok güzel gözüküyorlar. Güle güle kullanmanı dilerim. Çıkartmaları ne için aldın peki.
Gözüme çarptı dayanamadm aldm: )
Ayy benim canm arkadasm: )
Evet: )
13 yıllık eğitim hayatım da bu kadar kalem aldığımı hatırlamıyorum😀😀
Ahaha: )
Harikalar. Bende bayılırım kırtasiye ürünlerine. Çok hoş oluyorlar. :)
Sen en çok ne alırsın
Aslında benim aldıklarım sınırlıdır ama ilgimi çekerse; sekreter dosyası, küllük dosya, ağ dosya, uçlu kalem, dolma kalem, tükenmez kalem, defter ve silgi gibi şeyler alırım. Ben mühendis olduğum için onlarla mecburen içli dışlı oluyorum. :D
Küllük dosya nasl bir sey ya sigara mı taşıyorsn içinde: )
Yok hayır, hani 12 bölmeli tek dosyalar vardır. Klasör gibi. İç içe bölme taşır.
https://i.hizliresim.com/3E1Q39.jpg
Aa bu ne güzel bir seymis ben de alaym: )
Hiç görmedin mi? En çok kullandığım şey budur. Yanımdan ayrılmaz zaten. Nereye gitsem bütün kağıtlarım içinde olur. :)
Ya benm klasör dosyam var sadece
Ana okuluna giden bebeleri kıskandıracaksın yani anlaşılan..
Nice mutlu çizimlere. Evet ciciler harika.🌈 Güle güle kullanırsın inşallah.👍😊
Bütün ressamlar eğitimli sende bir Ressam olabilirsin tabiki
Bu hobiye yeni mı başladın?
Evet 2 gün oldu: )
Umarm : ) ressam olabilirm
Yaa teşekkür ederm yaptığım resmleri burada paylaşıcam takipte kal olur mu
Aa hayr sen biliyor msn yapmayı uğraşmalı mym sence
Sokak duvarlarina sprey boyayla yapanlar gibi mi
Yok be onlar değil. Şunun gibi bir şey
https://www.youtube.com/watch?v=LVW9nqvcRKE
Çok iyi. kırtasiye malzemelerine bayılırım
Ben de: )
ALLAH eline daha çok bol kuvet versin :D :D
Amin: )
ne kadar para verdin.
30 lira filan
Wuuu aferin 2b kalem al yalnız
O var evde ya ama ben kurşun kalemle ciziyorm
Yeni cicilerini beğendim😀
: ) haha
Çok sevdim hangisi benim : )
Seç al: )
Yok sana aitler onlar kıyamam alamam senden :)
Peki: )
Yanlış anlamazsanız bir soru sormak istiyorum sizden?
Buyrun
Şey özel bir şey :/
Galiba sizi tanıyorum
Şehrinizde yaşıyorum da özel mesaj atabilirseniz birde yanlış anlamazsanız sevinirim
Keyif aldigin şeyleri yapmaya devam😎
Büyük bir ressam doğuyor😊
Bana ilkokul günlerimi hatırlattın.
evet , umarım hayalinizdekine ulaşırsınız
Gelecegin ressami ameka😀
Güle güle kullan 😊
Teşekkür ederm: )
İlkokul alışverişi gibi 😄
Çok güzel güle güle kullan.
bir an ilkokul aklima geldi😐
Pek güzeller
iyiaksamlar:)
Ressam mısın
Hayr henüz deglm
Ama olcan yani
Evet günün birinde: p
Ol ol olursan bir resimde ben isterim
Tabiki neden olmasn: )
Bekliyorum o zaman ressam olmanı 😊
Hesaplamalarima göre 2 gün önce resme basladm bu durumda 1 yıl icinde sulu boya karakalem ogrensem portre filan çizsem... ımmm 10 yıl sonra ressam olabilirm evet: )
Ben beklerim sorun değil
çok güzel iyi günlerde ve güzel resimlerde kullan
kaç yasındasın sen bakım cocukk
Kız ilkokula mı gidiyorsun
Benim de hosuma gidiyo boyle seyler cok guzel.
Beğendim
Güzel gözüküyor :)
Çokzeller
rengarenk
oo çok güzeller gerçekten.
beğendik
Yaşın küçük
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar