Sevgilime hediye olarak düş kapanı ( dreamcatcher ) yapıcam demiştim dün yaptım sizce nasıl olmuşş?

sizce nasıl olmuş? çok mu kötü ya zaten güzel olana kadar deneyeceğim :)
Sevgilime hediye olarak düş kapanı ( dreamcatcher ) yapıcam demiştim dün yaptım sizce nasıl olmuşş?
Cevapla