Sevgilim için Fenerbahçe'nin formasını almak istiyorum. Beden için yardım istiyorum?

Arkadaşlar, sevgilime doğum günü için forma almak istiyorum. Fakat bedeni için kararsız kaldım. 170-175 boylarında 75 civarı kiloda. Normalde M beden giyiyor. Ama kaliba gore L de giydiğini söyledi. Sizce hangi beden almaliyim? karar veremedim. Forma bedenleri buyuk mu oluyor. Yardimci olurmusunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce Fenerium online alışveriş sitesinden mi almalıyım. yoksa mağazasından mı?
Sevgilim için Fenerbahçe'nin formasını almak istiyorum. Beden için yardım istiyorum?
Cevapla