Hepimiz kıyafet alıyoruz ancak bazılarımız daha bilinçli yapıyor. Bu nedenle onların aldığı kıyafetler bizimkilere göre daha mantıklı daha kullanışlı olmuş oluyor ve verilen parayı hak ediyor. -Peki siz alışverişlerinizde neleri göz önünde bulunduruyorsunuz?
Bazı markaların outlet magazaları var ama öyle mağazada satılmayan malların olduğu yerler değil mağazada ne varsa ordada var ve çok daha uygun fiyata. Sonra marka takıntısından kurtulmak gerek sonuçta kıyafetin içindeki etiketi gören yok ve bazı markaların mallarını kızılay dağıtmış gibi herkesin üzerinde görmek kaçınılmaz son. Kot pantalonda ise yeni sezon yalanına inanmayın her yıl aynı modeller çıkar sadece müşteriye oyun yapılır eski sezon yeni sezon gibi bunlara kanmayın aklıma gelenler şimdilik bunlar
Tercih ettiğim belirli markalar var. Kalite önemli. Bir şeye ihtiyacım olursa (ki bu nadir olur), o markalara yönelirim. Kafasız sinek gibi her mağazaya girip, her ürüne saldırmam. Merak da etmem bakmam. Aldığım kıyafet uzun ömürlü olur ve eskitene kadar giyerim, bir köşeye atılmaz.
Önceliğim bana yakışması ve güzel durması :D saç rengimden dolayı her renk gitmiyo bana o yüzden tercih ettiğim belli renkler var. Bir de bunu neyle giyebilirim diye düşünerek alıyorum :D
Öncelikle fiyatına bakıyorum. Çok beğendiğim bir şey de olsa fiyatı bütçemi aşıyorsa almam. Daha ucuza ararım ya da indirime girmesini beklerim. Kısmet olursa bir daha çıkar zaten karşıma... Tarzıma uygun mu diye bakarım. Çok ütü gerektirmeyen kumaşlar tercih ederim.
En İyi Cevaplar