Annem iç çamaşırı almış kaliteli mi sizce markası tutku yoksa başka msrkamı alıyım


Normal pamuk turkmalı urun işte ;)
Daha egzantrık seyler de alınabılır bunlar yıkanınca belkı bollasabılırde bunu burada sormak tuhaf degıl mı? Yok mu konusacak arkadasınız yadakendı kendınıze karar mekanızması 🙄🙄🙃
Ya harbi hpiniz beyin ozurlusunhz bize de anneni aldigi seyden ya gidin biraz sudoku falan cozun sizin gibi insanlar toplum karisiri da bir yerleree gelirse yandık
İlk başta ''Bu ne? Babaannemin çiçekli perdesi gibi'' dedim ki meğsersem yatak örtüsüymüş. Don olan üstündeki Tutku armalı beyaz şeymiş. İşte buna Geştalt diyorlar.
yüzde yüz pamuk gibi duruyor 36-1 mi yoksa 40-1 mi pamuk anlamadık ama iç çamaşır için uygun
Cevap
39Cevap
giy ya ne olacak markasına ne bakıyon don kimse görmüyor
Gideri var iste hangimiz gitmedik beyaz donu cilginlar gibi haha
Tutku iyi marka. Beyaz almasi da çok iyi. Çünkü içinde tekstil boyası yok içinde.
tutku ama değilse de çok önemli değil beğenmezsen kötü çıkarsa atarsın.
Ay benim annem de aynılarını alıyor ama ben giymiyorum :D
aa neden
Dantelli falan olanlara merak saldım :D
ah şu anneler kızlarını bir türlü mutlu edemiyorlar
hic bilmiyorum cok buyuk gozukuyor ben kucuk dantelli giyerim
Tutku iyidir bende onun atletleri var gayet güzel rahatta
ayagindaki don kaliteli olsa nolurki? senden baska kim görüyor?
Buldukca bunuyorsunuz yaw.
kurban olayım kim görüyo ki. bak bir kumaşına. tenine zarar vermiyosa giy ne olcak
bir de en sevdiğim renk beyaz almış bak sen :D :D
kıyafet kalitelide annen nasıl o beyazı her kadın giyinemez
sıkıntı yok giyebilirsin her kaliteli bir marka tutku zaten
Aa bende bunun atleti var baddal boy tutku nun 😀😀😀😀😀
bütün kızlarda olan model, milyon adet imal ediyoruz
slip beyaz :) tutku markası güzeldir ben tutkunun boxser ini giyiyorum :)
iyi gibi duruyorda madem takıntın var annene sole sen gıt kendın al
Giy canım ben desenlilerinden giyiyorum tutkunun ayni model ama
Annem iç çamaşırı almış resimli fesatlar uzak olsun?
Ergen donu bunu giyen kaldimi diye merak ederdim hep demkki varmis
Klasik kezban donları.
ne yapcan sen markayı donda kız :D
Nolmuş aldıysa? Hiç mi iç çamaşırın yoktu
Kimse gormiyecekse ideal..
Ama gosterecegin biri varsa uzerindeyken biraz sıradan :)
Cebi dolu olsun. Gözü gönlü hoş olsun
tutku kaliteli ama o beldeki şey kaşındırıyo
Kadin kadin yelloz seni
Vaktiyle aynı markadan satıyorduk. Kaça almış?
hiç Seksi değil çok klasik :p
pazardan kiloyla mı almış
komik değil
Tutku dünyaca ünlü bir markadır nasıl bilmezsin :D
Victoria secret al kalitelisini istiyorsan
Güzel işte daha ne idare et
Evet tutku en kaliteli markalardan
Beģenmedim ben modelini
tutku ıyıdır kucukken gıyerdık:)
giy gitsin iç çamaşırı işte :D
Dandiktir bu victoria's secret al sen.
markası değil de kendine mi almış
Sadece markayı söylesen olmuyor muydu?
don sonuçta ne fark eder
tutku en sağlam marka
Pantolonun altından izi belli olmaz güzel
Bir don muhabbeti eksikti tam oldu :D
Çok hoş ve sade
Güzel.
ne kadar gereksiz soru dolmuş bu ks de
Kaç kilosun kalcan büyük gibi
45 kg
Bu sana geniş durur pantolon dan kötü gorunur o zaman
geniş değil tam oluyo
O zaman daha kilolusun ya da kalcan dolgun biraz
Ee bir giyseydin yani olmuş mu olmamış mı
iyidir o
tutku iidir
Giy gitsin
Çocuklara göre tamda
giyde görelim
bitanemi
klasik işte
ya tutku ya seher
çok kötü yaa):
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar