Kızlar hediye alacağım doğru tayt ölçüsü için yardım edin lütfen? Ayrıntı aşağıda?

Kız arkadaşım biraz etine dolgun. Normal bedebni 40-42. Daha önce bir tayt almıştı ama normal kumaştı ve bedeni Mediumdu (M) ama buna rağmen hafif genişti keşke Smal alsaydım demişti. Tayt olduğu için her türlü esniyor çünkü.
Hediye olrak linkteki KOT TAYTI almayı düşünüyorum. Ama beden tablosuna bakınca şöyle yazıyor
M 38
L 40
XL 42

Tayt ölçüleri ise S-M, M-L, L-Xl şeklinde ikli bedenler. Sizce hangi bedeni almalıyım yine s-m ölçüsü mü olmalı yoksa kot olduğu için m-l ya da l-xl mi?

https://www.markafoni.com/pierre-cardin-corap-uzun-denim-tayt/urun/15735684/
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar hem normal tayt giyen hem kot tayt giyenler cevap verirse daha iyi olur tahminde bulanmaktansa bilenler cevap versin. Benim de tahminlerim var zaten bilenler yazarsa daha iyi olur
Kızlar hediye alacağım doğru tayt ölçüsü için yardım edin lütfen? Ayrıntı aşağıda?
Cevapla