haram para. ben olsam ihtiyaç sahib birilerine dağıtırdım ama para tatlı geleceği için onu hayata yapmazsın. o yüzden hiç bulaşmamak en doğrusu. şimdiye kadar oynamadım oynamam da. milli piyango bileti de almam hayatta.
tamam işte bu 300 tane biletten birine büyük ikramiye çıkarsa hepten sapıtırsın, düşüncelerin değişir diyim sana :) en güzeli hiç bulaşmamış olmak :) bence sende bu şans varken kesin 300 biletten birine yksek ikramiye isabet eder. biletlere baktıktan sonra buraya yazıver merak ediyom şimdiden :D
İddia da vurgun haftaları oluyor bazen kuponun tutar sevinirsin çok iyi takip edersin sonra müthiş maçlar çıkar karşına basarsın parayı. İnteltek şikesine merhaba dersin.
Ben idda oynamam hiç arada bir 10 numara oynarım oda tutmuyor zaten... bu yılbasında bilet alayım 100 tane diyodum bide vazgeçtim paraya gönlüm olmadı...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Beni porto yaktı portoo; adamlara ahndikaplı 1 verdim gittiler 1-3 yenildiler ki bende suç hms 1 bile yüksek değildi niye koyuyorsam kupona. Tebrikler bu arada kazandığının hepsini yatırmadan oynayarak gayet mantıklı oynuyormuşsun
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Tebrikler :D Bizim dershanede de her gün oynayanlar var ama bir fışkı tutturamıyorlar. Sanırım en iyisi basketbol mu ne :D
En İyi Cevaplar