Fiyatının hakkını veriyorsa polar alacağım hak etmiyorsa gidip Decathlondan uygun fiyata bir polar seçeceğim.
Hak ediyor
Hak etmiyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben trekkingte botlarını kullanıyorum oldukça memnunum bence hakkını veriyor kesinlikle ki salomon mu alsam diye başlarda teredfütteydim. Polar için bilemem colombiada iyi bence baya
Kesinlike hak ediyor. Pahalı olan her şey parasını hak eder.
Mantığa bak.. Dur tahmin ediyim kesin malum partinin seçmenisin.
Ne alakası var şimdi? Paran yoksa alma o zaman.
Para var ama kafa da var
Belli. Bunu bile siyasete çektiğine göre...
Hak etmiyor
Cevap
0Cevap
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar