Doğum günü kutlayan var mı yok mu? kutlayan var sa nasıl nerede kimlerle kutlar? güzel bir mekan da mı ev de doğum günü partisi falan mı? Bugün doğum günü olan herkesin doğum günü kutlu olsunn. nice güzel yaşlara...❤️❤️❤️👍🏻👍🏻👍🏻☺️☺️
Doğum gününüzü kimlerle ve nerede, nasıl kutlarsınız?
bn annnemin doğum gününü evde kutlamıştı çok güzelde olmuştu havaya bir sürü balon asmıştım o balonların içindede annemi sevdiğime dair bişiler yazıodu
En İyi Cevaplar