
Kizlar 1 hafta sonra kuzenimin düğünü var. Bu elbise nasil sizce? Bu degilse başka bir elbise önerirseniz sevinirim 😊

Çok güzel görünüyor ancak internetten alacaksan mankenin üzerinde durduğu gibi durmayacağını bilmelisin ; tül olan kısım vücudunun üst kısmına uzun gelirse kötü bir görüntü oluşur , aynı şekilde altta ki şerit de öyle. Kaymalar olabilir , bu tür elbiseler çoğu zaman özel dikilmelidir tam oturması için. Ama tabi risk almak istiyorsan sen bilirsin :)
Onun dışında özellikle instagram da çok fazla çeşit var ; en azından orda insanlarla iletisime geçer boyunu kilonu söyler fikir alırsın ; değiştirme şansın da olur.
Zorlu bir süreç , bol şans :)
Klasikhttps://i.hizliresim.com/gAq4OO.png bu guzel alabilirsen bunu al bence
Yok teşekkür ederim sevmedim :)
Uzun topuklarla gayet Seksi olursun. Oynarken seni görmeyi isterdim. Bence başarılı
Kısa :) Damat bey dayanamaz seni götürür demedi deme :)
Öf edebinizi takınin
Ne dedik be
Cevap
13Cevap
encrypted-tbn0.gstatic.com/images şu modelde hoş bence
Cok guzel ama 3.4. Dereceden akrabalar icin uygun bence kuzen dugununde daha şik olabilirsin diue dusunuyorum...
Boyun bu elbiseyi tasiyabilicek uzunluktaysa guzel bence 👍
Fazla mini gibi geldi.
Yok o kadar degil
1.72
Güzel. Ama bence kuzeninse daha sık olmalısın boyun uzunsa uzun elbiswlerden de tercih edebilirsin ama bu da güzel
Çok şık bence ne çok abartılı ne de çok sade çok güzel :) eminim sana da yakışır ;)
Düğün için kısa elbiseler hafif kalıyor. Uzun elbiseler daha asil gösterir ;)
Elbise cok guzel ama baska bir rengi varsa onu al siyah renk yaz icin cok koyu renk.
1 ay sonrada kendi düğününü istiyorsun sanırım
Ne alakasi var
gayet güzel düğünde tüm gözler senin üzerinde olacak eminim
Düğün için uygun degil
Hoş göründü gözüme
taşlar olmasa daha güzel olurmuş
Benimde kafama takildi
Güzel ama sade.
düğünde bütün erkekleri peşine mi takmak istiyorsun
Fazla sade değilmi :/
18 yaş elbisesi
Farklı birsey onersen
20 neden
Haklisin
Güzel, bende de var aynısı düğün için almıştım :)
Olabilir. Güzel elbise
guguzel cok moda herkes boyle giyor
süper, zevkin güzelmiş
bence güzel ve zarif duruyo.
Bu çok güzel başka arayışa girme
Güzele Hersey Yakısır.
bu elbise çoh hojdir ama BENENA bana mi hojdir :D
çok kısa :D ama güzel
çok seksi ve kışkırtıcı
Ben beğendim hoş
Guzel :)
Beğendim ben .
Basit
çok güzel :)
Cok sexsi eger tasiyabiliraen
Güzelmiş 😅
guzel guzel. gıy
çoooook güzel :)
güzel
Guzelmis
Benim olmalı
Guzelll baya
Dekolte gereksiz.
Güzel beğendim
naifmiş :)
Güzelmiş
Güzel
güzel
bence iyi değil.
Gelinden önce sikilirsin benden söylemesi
Edebinle konuş gizliden sallama
Güzel elbise :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar