Epilasyon aleti alacağım, braun silk 1 mi broun silk 3 mi yoksa Philips satinella mı?
Braun silk 1
Braun silk 3
Philips satinella hp6422
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Braun 3 var bende çok tahriş ediyor. Eski makinem philips idi ondan bin kat daha memnundum.
Philips alayım o zaman ha tahriş ediyorsa zor olur
Ben braundan memnunum
1 mi yoksa 3 mü?
Eve gitigimde bakmam lzm
Philips ele cok guzel sigiyor koltuk alti icin iyi ama bacaklar icin begenmedim. Braun silk 3 den memnunum. Istersen media markta git. Orda al eline test et. Sonucda cekim gucu hemen hemen ayni. Ama kullanimi onemli anlycan zevk isi
Aynen bir bakarsan 1 min3 mu acaba bak bakalım nasıl bişey ya valla :) bende ışte ikisi arasında kaldım
Bana da Braun mantikli gibi geldi ama cok hakim olduğum bir konu degil :)
Cevap
3Cevap
bence en iyi epilasyon aleti iyi sadık bir kocadır ben hanımıma ağdadda yaparım epilasyonda yaparım yalarımda ne gerekerse yaparım
Philips lumea al kank
Yine de lazeri tavsiye ediyorum..
philips iyidir
Braun silk 1
Bu guzel b sikki
3 de güzelll
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar