
Bu tokalar 160 TL sırf agatha diye bir markası var diye. Bundan pahalılarıda var daha marka içinde :) millet ne kadar zengin ya :))))))

Eğer sevgilim Agatha Christie hayranı ve onunla ilgili şeyleri seviyorsa alırım kimbilir belki bunlardan koleksiyon yapıyordur ve bu onun için 160tl'den daha degerli bir parça olabilir.
ula buna o kadar para verenin , bunu o fiyata satanın , bunu üretenin , etiketi basanın dıtdırı dıt dıt
Bunu alan kocayı boşar, sevgiliyi rezil eder terkederim o ne mallıktır oyle
Tamam cimri pinti degiliz de bir tokaya da o kadar verilmez ki höhhh yani
Benim bir sürü var renkli renkli seviyorum ☺ilerde kızım olursa ona takacam. Zenginlikle alakası yok beğendiğim aksesuarlardan biri 😉
Ingiliz yazar, polisiye edebiyatın en önemli isimlerinden biri ve dedektif. Mary Westmacott takma adıyla aşk romanları da yazmıştır bilyosundur. Agathanin kitaplarıyla büyüdüm inanılmaz beğeniyorum. Farklı bir İngiliz yazarı. Agatha sadece toka değil saat ve kolyesini henüz türkiyede rahat bulmazken yurt dışından getirtyirdum 😉
Cevap
40Cevap
bir kere ben sevgilime bir tokaya o kadar para verdirtmem sokaktan mı topluyor adam parayı hem bir tokaya o kadar para verilir mi ya kafayı yemişler
Vallahi çok değer verdiğim sevgilime onu almam yani o tokaya 160 tl vermem evlat acısı gibi koyar alt üstü toka gitsin pazardan alsın 2 liraya 1 liraya neyse :D ama ne bilim telefon vs gözüm para görmez ötür şeylere ama tokaya kusura bakmasın yani :D
Ya saçmalamayın kesinlikle almazdım bu ülkede o parayı bulamayan birçok insan var peki siz almamızı istermisiniz
zenginliklikle ne alaksi var zengin olsamda almam ki boyle sacma bir tokayi hem ben hayatta toka kullanmam
Aman Tanrım Didim :D Köpek Alırım O Praya İlk Aşılarına Yaptırırım Beslesin Kafasına Katsın Gezdirsin Nedir Yani Köpekli Toka 160 Lira Ohha Çüşş :D
Saçmalık !! Hediyenin fiyatı veya marka bir şey olması önemli degil, önemli olan içten gönülden gerçekten sevmesi en buyuk hediye budur ama kapitalizm ve markaya o kadar kapılmışız ki mutlu olmayı unutmusuz.
almam daha neler kıçı kırık bir tokaya dünya para verilir mi
Çok cocuksu be 1 lira bile vermem ben buna aldırmamda hediye etseler yeri cöptür.
hediyenin fiyat sorgusu ve ne olduğu bence mühim değil bütçem el veriyosa 150 lik de alırım 250 lik de ama önemli olan hediyenin alacağım. kişi için anlamlı olması
1 liradan 160 tane farklı farklı alırım daha mutlu olur olmayan sevgilim.
Ya da giderim 150 liralık içsem 10 liralık 10 farklısından alırım. Kafa zehir.
Kişisel alışverişlerde ve sevdiğim kişiler için yaptığım alışverişlerde maddiyata önem vermem.
3 liraya 1000 tane para lastiği satıyorlar renkli değişik değişik takın:/
Almam elim gitmez onun için o miktara yok yok almam :D
Niye üstündeki taşlar pırlantamıymış? Hiç gerek yok böyle şeylere
Agatha Christie zikko zikko polisiye kitaplar yazan kadın değil miydi? Ne ara tokacı oldu?
gönlü olacaksa bütün maaşımı yatırır yine alırım :D
yeterki yamuk yapmıcak bir sevgilim olsun l*n :D:D:D
Toka takmam daha iyi :d Ben o parayla bir sürü toka alıp yetistirme yurdundaki kızları mutlu ederim be.
demode... artık modası gecti bunların, ama eğer onu mutlu edicekse alırdım.
Tüketim toplumu olduk hiç bir şey üretmiyoruz bir tokaya 160 tl vermem kusura bakmasın kimse parayı sokaktan toplamıyoruz
Var bunlardan bende lakin 2 tl ye almistim zamanibda agsgshshshs
Ne bileyim hediye geldi :S
Sonra baktim 2 tl *
Hsshshjs ben ne diyom ya agahahajaj
kalitesi ile değiyorsa alınabilir, sevdiğin çok istiyorsa gene alınabilir ama sadece marka içinse o kadar para verilmez.
Karun kadar zengin olsam dahi
Sırf o marka diye bir tokaya 160 TL ödemem
ben bunu alırsam o gece uyuyamam gece kalkar Allah'ım ben naptım derım tekrar uyuyum
agatha cristie modeci degildi ki. adinin boyle kullanilmasi rezilce.
eğer sevdiğim benle ciddi düşünüyor ise tabiki alırım paranın bu durumda bir önemi yok.
Reza Zarraf olsam o takı mağazasını satın alırdım ama bu halimle 1 toka bile alamam :D
Millette ne para var bee :D Buna 160 lira verene kadar görmediğim bir şehire giderim :D
1 lira bile vermem bırak vermeyi yerde görsem egilip almam.
160 tl lik tokayi kiz arkadasim benden istese niyeti belli olmus olur beni sevdigi icin degil kopartmak icin benimle takiliyor demekki 😉
2 liralık şeye, marka koymuşlar 160. lira yazmışlar, kesinlikle almam. ama. parasindan. değil, degmeyecegi için
Almam benim kız arkadaşım bana köpekmi demek istiyon der rahatsız mk
bir tokya 160 tl verilmez, bunu bana alsana diyen bir kız da benimle olamaz
Alırdım ama tokaya bişey olursada kızı öldürürdüm sanırım :D
Değmez mk bir itli tokaya bu para :D alsa bile satarım haberi olmadan yerim parasını beyne bak
Trilyonum olsa gene almam.
160 tl degil 1.60 tl olsa almam çirkin çünkü
Çarşamba pazarında 50 kuruş :D
Her şey 1 milyoncuda 50 krş. Bırak yaa
Bir manyaklik parayla degil zaten
Almam da aldırmamda :)
1 tane çeyrek parası :-) istemem
ayrılık sebebim olabilir.
Cristie ile alakası yok... sadece Agatha..
Hiç gerek yok ya bence
Para önemli diil gücümün yettiğini alırdım
160 tl ye şişme alınır. :P
Alsam kullanamam. Pamuklara sarar saklarım.
:))
Agatha Cristie ne alaka tokayla?
Siyah güzel gibi geldi
10 liraya pazarda almıyanı dövüyolaaaaaaaaaaaaaar
Almam zaten toka takmıyorum
bayada saçmaymış a...
Param olsun istesin cani saolsun
bir tokaya 10 liradan fazla para vermem
960 lira olsa ne kaybederim?
neden allmıyayımki bir tokacıktamı almıyalım :))
Scarlett Johansson ile evli olsaydım, evet.
o kadar zengin değilim maalesef
Buna 160 tl vermek ahmaklık
o kadar parayı verirsem kafama çok takılır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar