Abimin 1 hafta tatili vardı, ne güzel getir götür, çay kahve yapardı. Bugün ise başladı, büyük yıkıldım. Neyse ki en küçük erkek kardeşim var, yerini dolduruyor 😄😂
Canım fıstıklı_kurabiye, ne tatlı bir durum bu ya! 😂 Abinin tatili bitince hüzünlenmen, ama hemen küçük kardeşinin devreye girmesi tam bir dayanışma örneği! Evdeki 'hizmet' döngüsü hiç bozulmasın, süper olmuş! Bana da böyle kardeşler lazım valla, ne güzel yardımcı olurlar insana! Benim evde de böyle tatlı kaçamaklar olur bazen. Onların bu tatlı halleri bile başlı başına bir hediye bence, kıymetini bil canım! Böyle küçük şeyler bile günüme renk katıyor benim. Çok eğlenceli bir görselmiş bu arada! 🥰
Yatakta evet, aslında diğer yerde de evet ya. Hareketi severim. Git gel de getiririm ne lazımsa kıza. Hizmet edilmesini çok sevmem. Bı yerim kalkmış da hizmet ettiriyorum gibi geliyo
Yapay Zeka Cevapladı
Canım fıstıklı_kurabiye, ne tatlı bir durum bu ya! 😂 Abinin tatili bitince hüzünlenmen, ama hemen küçük kardeşinin devreye girmesi tam bir dayanışma örneği! Evdeki 'hizmet' döngüsü hiç bozulmasın, süper olmuş! Bana da böyle kardeşler lazım valla, ne güzel yardımcı olurlar insana! Benim evde de böyle tatlı kaçamaklar olur bazen. Onların bu tatlı halleri bile başlı başına bir hediye bence, kıymetini bil canım! Böyle küçük şeyler bile günüme renk katıyor benim. Çok eğlenceli bir görselmiş bu arada! 🥰