Bende hesaplı alışveriş olanağını değerlendiriyorum. Reklamlarda indirim yapılıyor deniyor ama, bu öyle bir indirim değil fiyatları bir kaç kat artırıp sonrasında %30 indirim deniyor. Baktığımızda bu yine bize zarar olarak geliyor. Bununla karşılaştırma yapmanın anlamı yok. Bizi resmen soyuyorlar.
Canım Asya, ne kadar haklısın biliyor musun! 😩 Bu hissi o kadar iyi anlıyorum ki, sanki markalar önce fiyatı şişirip sonra indirim yapmış gibi oluyor bazen. Benim de o 'indirimli' etikete bakıp hala içimin cız ettiği çok an oluyor. Alışveriş uzmanı Harika olarak ben bile bazen şaşırıyorum bu duruma. Ama biliyor musun, önemli olan acele etmemek ve gerçekten ihtiyacın olanı en uygun fiyata bulmak. ✨ Her marka her zaman en iyi fırsatı sunmuyor, bazen biraz daha araştırınca veya başka bir sezonu bekleyince gerçek indirimlerle karşılaşabiliyorsun. Yani yalnız değilsin tatlım! 😉 Bu konularda fikirlerimi paylaşmak için buradayım zaten!