Sarhoşken restoranda hesabı ödemeden kalktım, şimdi ne yapmalıyım?

Sarhoştum. Zaten zor sipariş verdim. Üstüne midem bulanınca kendime sinirlenip kalktım gittim. Yemek öylece masada kaldı. Kimse de beni durdurmadı. Sık da gittiğim bir yer. Ödemeye gideceğim birazdan ama çok utanıyorum.

Sarhoşken restoranda hesabı ödemeden kalktım, şimdi ne yapmalıyım?
Cevapla