Eşim her aldığımı sorguluyor, pinti davranıyor; yeni evliyim, ne yapmalıyım?

Yeni evli sayılırız. Dün market alışverişi yaptık. Gereksiz hiçbir şey almıyorum zaten. Evin eksiklerini aldım. Regl dönemindeyim, canım aşırı çikolatalı şeyler istedi. 1 tane çikolata koydum sepete, geri çıkardı, gerek yok dedi. Şaşırdım, bir şey demedim ama yerin dibine girdim resmen, keşke de almasaydım dedim içimden. Sepete ped de koymuştum, onu da çıkardım, koydum yerine. Başka da bir şey almamıştım zaten kendime. Ben kendimi burada eşime karşı yük oluyorum gibi hissediyorum. Özellikle dün çok iyi hissettirdi bunu bana. Neden böyle bilmiyorum..
Eşim her aldığımı sorguluyor, pinti davranıyor; yeni evliyim, ne yapmalıyım?
Cevapla