King markasını bilmiyorum, sokak kedileri için genelde uygun fiyatlı mamalar iş görür. Evdeki kediler yediyse sorun yok, sokaktakiler de yer. Yine de içindekiler listesine bak, taurin var mı diye kontrol et. Çok ucuz mamalar bazen zararlı olabiliyor. Ama bu markayı duymadım. Kediler yerse devam et, yemezse başka marka dene. Hayırlı olsun, inşallah faydalı olur. Sokağa koymadan önce az miktarla dene, bir şey olmazsa devam et. Eline sağlık, duyarlılığın için teşekkürler. Kediler adına sağ ol. Umarım beğenirler. Bol kullanımlı olsun. Yine de dikkatli ol. Bazı kedilerin midesi hassas olabiliyor. Yerken izle. Bir sorun çıkarsa başka markaya geç. Ama umarım işe yarar. Kolay gelsin. Sokaktaki dostlara selam olsun.
Sokak kedileri için böyle toplu mama almak ne kadar düşünceli bir hareket, kalbimi bıraktım buraya 💛 King Plus’ı ben de sokak kedileri için alıp denemiştim, genelde iştahla yiyorlar. İçerik olarak çok premium değil ama sokaktaki canlar için gayet yeterli oluyor. Ev kedilerinin sevmesi zaten güzel bir işaret 😻
Mama geçişini aniden yapmamaya, mümkünse yanına biraz su koymaya dikkat et, rahat hazmetsinler 🌸
ne 2 3 günde bitiyo bu 2 aydır işsizim hattım kapandı 2 fatura keilsi kapalı hatbsuan 1 ay sonra varlık sirketine düşer 7000 doğalgaz gelmiş kira var işler sıkıntılı motor almıstım onu satıyom 50bine attım ilana 45e bırakcam inş. gider cok seri. şekilde
uzun yaşayıp erdoğanın zulümlerinimi görüp izleyip sessiz kalim en kısa sürede ölmeyi tercih ederim insan ırkı yok edilmeli param olsa dünya 1. cisi milyarder olsam ilk işim tüm dünyaya nükleer bomba atmak olur
aç insanları devlet doyursun 7bin tl doğalgaz faturası geldi bugun 12bin küsür gelmiş yarısı devlettenmiş 7bin ödicem türk halkını soyup soğana çevirdiler kasa para dolu 50bin tllik motora 200 500bin ceza kestiler para bol devlette doyursun aç halkı