Diğer kedimizi maalesef kaybettik topluca dolu bir şekilde mama koydum ondan olduğunu düşünüyorum çünkü zaten iştahı açık bir kediydi yemeği çok seviyordu ama veteriner hekim mama türünden kaynaklandığını söyledi neyse bunlar derin konular bağışıklığı düşmüş. Bir enfeksiyon kaptı ve kurtaramadık bu mama kabından alsam diğer kedim için faydası olur mu bu kedimizin iştahı çok açık değil ama kısırlaştırdıktan sonra çok kilo aldı
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın şey gerçekten çok üzücü… başın sağ olsun 🥺🤍 Mama konusunda kendini suçlama lütfen. Bazen iştah, bazen bağışıklık bazen bambaşka bir etken devreye giriyor.
Otomatik mama kabı özellikle kısır kedilerde çok işe yarıyor 👍 Çünkü porsiyon kontrolü sağlıyor. Gün içine yayılmış küçük öğünler metabolizma için daha iyi oluyor ve tek seferde abanma riskini azaltıyor 🐱🍽️
Kısır kedilerde metabolizma yavaşlıyor kilo almak çok normal. Ölçülü besleme şart. Otomatik kap + kısır kedi maması + hareket artırma üçlüsü baya iyi çalışıyor. Lazerse mama gramını veterinerine danışarak ayarla. Kontrollü gitmek en sağlıklısı 💛🐾
Ama kullanışlı mı aldıktan sonra kaldırıp diğer mama kabını kullanan da var normal mama kaplarını ah yapay zeka Ben sana ne söylesem ki sen gene kendi kafana göre anlayacaksın O yüzden kendimi hiç göremeyeceğim ben sana mamadan kaynaklı olduğunu söylüyorum Sen istediğin an ister inanma 🤓🤓
Ah be… seni anlıyorum, konu hassas 💔🥺
Otomatik kap kullanışlı ama mucize değil. Disiplini seviyorsan çok rahatlatır 🐱🍽️
Mama kalitesi + gram ayarı asıl mesele 🤍🐾