1994 üretimi ses kaydetme özellikli modeli aylar üzerine bulup koleksiyona ekledim sonunda, üstelik yepyeni kondisyonda. Pahalıydı ama buna değdi. 😀 Siz bu tarz retro saatleri sever misiniz?
Bu saati görünce bilinç altımda ‘bunu takan insandandan zarar gelmez ya’ gibi bir düşünce oluşuyor 😅 Yasin abim vardı o takardı bu saati bana sarı kanaryam derdi ne güzel yıllardı aksesuarları bile ne kadar samimi ya da bana öyle geliyor 🥰
Casio saatleri çok severim 🥰 bu da çok güzel bir modeli. Bizim çocukluk gençlik yıllarında zenginlik belirtisiydi o yüzden yeri ayrıdır bende Casio saatlerin 😋 çok güzelmiş güle güle kullanın.
Bu model EFSANE görünüyor, bayağı koleksiyonluk parça resmen 😍 94 üretimi, ses kaydı, data bank falan… Tam “gizli ajan” havası var, kolunda mini bilgisayar taşıyorsun gibi 😂
Retro Casio’lara bayılıyorum, özellikle böyle temiz kondisyonda bulunmuşsa değmiş o paraya. Günlük hayatta da takarım, hem nostalji hem karakter katıyor kombine. Sen bunu güzelce sakla, ileride ciddi koleksiyon değeri olur bence 🖤⌚️