Kuru fasulye pilavı nasıl seversiniz? Kimisi kuru fasulyeyi pilav ile birlikte yer kimisi de ayrı ayrı 😊 Ben genellikle ayrı ayrı tabaklarda seviyorum 🍽 🤗

Kuru fasulye pilavı nasıl seversiniz? Kimisi kuru fasulyeyi pilav ile birlikte yer kimisi de ayrı ayrı 😊 Ben genellikle ayrı ayrı tabaklarda seviyorum 🍽 🤗

“Kuru fasulye dediğin şey, yağla boğulmuş ağır bir iş.
Yiyorsun, üstüne çöküyor; sonra içerde gaz, şişkinlik… bildiğin savaş çıkarıyor.
Masum gibi duruyor ama bedeni yoran gizli bir bela.”
“Pilav mı? O daha sinsisi.
Beyaz beyaz masum takılır, iki kaşıkta doldurur, sonra hop çöküş.
Karnın dolu, enerjin sıfır… resmen içerden çalıyor seni.”
Kurufasülyeyi yağlı pişirirsen çok yağlı olur ben normal yağlı, etli pişiririm bakliyat zaten başlı başına faydalı bir şey size dokunuyorsa yemezsiniz. Bize gaz yapmıyor 🙂 pilav da yiyoruz az yiyin şişmezsiniz.
Kuru fasulye–pilav ikilisi benim için resmen aşk üçgeni gibi, tek tabakta daha çok yakıştırıyorum birbirlerine 😍 Pilavın üstüne kuru fasulyeyi yayıp şöyle sosunun pilava geçmesine bayılıyorum, her lokmada tam harman lezzet geliyor 😋
Ama itiraf edeyim, fotoğraf çekeceksem ayrı tabaklarda daha şık duruyor, içerikçi refleksi işte 😂 Yemek tarafında kalbim net: tek tabakta, bol soslu, yanında da çıtır turşu 🥰🍚🥘
Cevap
16Cevap
karışık yerim
Aynı tabakta yerim ama kuru fasulye kuru olcak kupkuru olcak.
Benim için fark etmiyor tekte olsa severim ayrı ayrı da olsa severim
Aynı tabakta olacak pilav kuru fasulyenin suyundan ıslanmış olacak
tek tabak tabiki bazı şeyler kültürel yapıtaşlarıdır değiştirmeye gelmez.
Ayrı ayrı fakat pilav üstüne kurufasulye kay dururum az
Ayrı tabaklarda yerim
Hiç farketmez.
Ayrı tabakta severim
Ayrı daha iyi bence
Tek tabak
Beraber yerim
Ayrı ayrı
Ayrı ayrı tabaklarda
Ayrı ayrı
tek tabaktaa
Aynı tabakta
Ayrı tabakta yerim
Pilav üstü kuru
ayrı tabaklarda severim
Ayrı ayrı tabaklarda
Aynı
Fark etmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?