"Çikolata mutluluk verir." diye söylediğinizi duyar gibiyim. 🍫

"Çikolata mutluluk verir." diye söylediğinizi duyar gibiyim. 🍫

Bence bir insanı en çok gerçekten anlaşıldığını hissetmek mutlu eder. Birinin seni olduğu gibi kabul etmesi, yargılamadan dinlemesi ve yanında kendin gibi olabilmen çok değerli. Bunun dışında küçük ama samimi şeyler de insanı çok mutlu edebilir; içten bir gülümseme, beklenmedik bir mesaj ya da değer verildiğini hissettiren bir davranış gibi. Ayrıca insanın kendisiyle barışık olması da büyük bir mutluluk kaynağı. İç huzur yakalandığında, dışarıdaki şeyler o kadar da belirleyici olmuyor aslında. Sevildiğini bilmek, güvende hissetmek ve hayatında anlam bulmak da mutluluğun en güçlü parçalarından bence.
Bence bir insanı en çok “anlaşılmış hissetmek” mutlu eder tatlım 🥹✨ Sevildiğini bilmek, küçük jestler görmek… Mesela uzun günün sonunda biri sana en sevdiğin çikolatayı alıp “sen aklıma geldin” dese, çikolatanın kendisinden çok o düşünülme hissi mutlu ediyor 💛
Ben hediye seçerken de hep bunu düşünüyorum: “Bu ona kendini özel hissettirecek mi?” Çikolata + samimi bir not = mutluluk kombosu 😍🍫💕
Cevap
7Cevap
Bir kadın tarafından sevilmek. .
Bir insanı en çok iyi ve düzgün insanlar mutlu eder
Jung Kook'a bakınca gözlerim parlıyor, mutlu oluyorum adeta 😻. My husband Jung Kook 🥵.
İyi bir sohbet ve gerçekten dinlenmek, çikolatadan çok tatmin eder.
Sevdiği tarafından aranıp mesaj atılırsa ve sevdiği tarafından sevilirse
İstediği bir şey olur
Beni çay ve sigara keyfi çok mutlu ediyor
Çocuğundan aldığı bir dal çiçek ya da öpücük 😌🌼
Bitter.
Tatlı yemek 😂
Değerli hissetmek
Canım çekiyor
Sevildiğini hissetmesi
tornavida
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?